Gå til innhold

Jeg har litt problemer med å forstå dette helt..

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Fint at du ser den. Gjør noe med det, be om hjelp til å ta tak i ditt eget liv.

Jeg skal legges inn på psykiatrisk snart.

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

24

• frosken

10

• Mandolaika

9

• double

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest SMIRnøff
Skrevet

'' om morgenen vil jeg helst ikke stresse med tannpuss etc, liker best å sette på noe musikk og skylle ut den ekle morgensmaken med pepsi max''

Det er ganske frustrerende og se at folk legger ned tid og energi på og svare deg langt og detaljert. Du får så mange gode råd her inne, men det er akkurat som om du ikke gidder å høre etter. Du vil egentlig bare pjatte. Det er ikke råd du er ute etter.

Jeg er vel ikke akkurat ute etter råd, men opplysning omkring psykiatri...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

''Smir har jo vært sånn i mange år her inne''

Jeg husker jeg skrev til han en gang at jeg var sikker på at jeg kom til å gi han de samme rådene om 2 år også. Det vel 2 år siden nå, om ikke mer.

Tro det eller ei, men jeg har sittet sånn siden 2003. Under andre nick, altså.

Skrevet

Jeg skal legges inn på psykiatrisk snart.

Ja, vet ikke om det er fint eller dumt, jeg. Fint hvis det hjelper deg til å ta tak i ditt eget liv, dumt hvis det bare er for å la deg lulle, dille og dalle = ikke gidde å gjøre noe, enda mer.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ja, vet ikke om det er fint eller dumt, jeg. Fint hvis det hjelper deg til å ta tak i ditt eget liv, dumt hvis det bare er for å la deg lulle, dille og dalle = ikke gidde å gjøre noe, enda mer.

''dumt hvis det bare er for å la deg lulle, dille og dalle = ikke gidde å gjøre noe, enda mer.''

Det er ikke sånn det fungerer... må ha et mål og en plan med opphold på psykiatrisk...

Skrevet

''dumt hvis det bare er for å la deg lulle, dille og dalle = ikke gidde å gjøre noe, enda mer.''

Det er ikke sånn det fungerer... må ha et mål og en plan med opphold på psykiatrisk...

''Det er ikke sånn det fungerer... må ha et mål og en plan med opphold på psykiatrisk...''

Ja? Du skrev i et annet innlegg at du hadde holdt på "sånn" siden 2003.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

''Det er ikke sånn det fungerer... må ha et mål og en plan med opphold på psykiatrisk...''

Ja? Du skrev i et annet innlegg at du hadde holdt på "sånn" siden 2003.

Hva mener du? Skrevet her siden 2003, ja...

Skrevet

Hva mener du? Skrevet her siden 2003, ja...

Jeg tolket det slik som at du hadde holdt på i samme gjentagende sporet siden 2003. Beklager om jeg misforsto der.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg tolket det slik som at du hadde holdt på i samme gjentagende sporet siden 2003. Beklager om jeg misforsto der.

Det har jeg kanskje ja, men hva har det med innleggelsen å gjøre?

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Tro det eller ei, men jeg har sittet sånn siden 2003. Under andre nick, altså.

Ja, jeg vet at det er i mange år og jeg vet hva slags nick du hadde. Det gir deg sikkert glede da.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ja, jeg vet at det er i mange år og jeg vet hva slags nick du hadde. Det gir deg sikkert glede da.

Kanskje det.

Skrevet

Det har jeg kanskje ja, men hva har det med innleggelsen å gjøre?

''Det har jeg kanskje ja, men hva har det med innleggelsen å gjøre?''

Ikke vet jeg, det var du som svarte at du skulle legges inn.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

''Det har jeg kanskje ja, men hva har det med innleggelsen å gjøre?''

Ikke vet jeg, det var du som svarte at du skulle legges inn.

Ja, jeg svarte at jeg skulle legges inn, da du nevnte at jeg skulle spørre om hjelp for å ta tak i livet mitt... hva det har med å gjøre at jeg har vært her siden 2003, skjønte jeg ikke.

Skrevet

Ja, jeg svarte at jeg skulle legges inn, da du nevnte at jeg skulle spørre om hjelp for å ta tak i livet mitt... hva det har med å gjøre at jeg har vært her siden 2003, skjønte jeg ikke.

''hva det har med å gjøre at jeg har vært her siden 2003, skjønte jeg ikke.''

At du har vært her siden 2003 og "malt" på de samme tingene og ikke kommet ett eneste skritt videre siden da?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

''hva det har med å gjøre at jeg har vært her siden 2003, skjønte jeg ikke.''

At du har vært her siden 2003 og "malt" på de samme tingene og ikke kommet ett eneste skritt videre siden da?

Jeg skjønner ikke hva du mener jeg... uansett om jeg ikke har kommet noe særlig på vei siden 2003, så er det jo krav til å bli innlagt - det skal være hensiktsmessig. Det er jo en grunn til at jeg skal bli det.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du mener jeg... uansett om jeg ikke har kommet noe særlig på vei siden 2003, så er det jo krav til å bli innlagt - det skal være hensiktsmessig. Det er jo en grunn til at jeg skal bli det.

''Jeg skjønner ikke hva du mener jeg... uansett om jeg ikke har kommet noe særlig på vei siden 2003, så er det jo krav til å bli innlagt - det skal være hensiktsmessig. Det er jo en grunn til at jeg skal bli det.''

Ja, men det er da kjempebra det.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

''Jeg skjønner ikke hva du mener jeg... uansett om jeg ikke har kommet noe særlig på vei siden 2003, så er det jo krav til å bli innlagt - det skal være hensiktsmessig. Det er jo en grunn til at jeg skal bli det.''

Ja, men det er da kjempebra det.

Ja, syns da det.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ja, det gjør jo det. Faktisk.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg er en dritt.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg er en dritt.

Nei, du er ikke det. Jeg skulle bare ønske du kunne forstå hvor mye det vil hjelpe med faste rutiner og frisk luft.

Jeg har ikke vært noe særlig form i dag jeg heller. Jeg planla at jeg skulle ut å gå en tur etter jobben. Jeg hadde ikke noe lyst. Holdt på å droppe det fordi det regnet. Så tvang jeg meg ut til slutt. Gikk en times tid i skogen og det er så lite som skal til før en kjenner seg bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...