Gjest GA Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Etter tre uker på tur med mye soling og innsmøring med solkrem, har noen av de fine, nye, hvite t-skjortene våre fått gule flekker i linningene etter solkremen. Oppdaget etter at de er blitt vasket en gang (syntes ikke når de var møkkete) Hvorledes få bort i vask? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Bruke litt klorin dersom t-skjortene er helt hvite? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Wanish? Finnes visst også spesielt for hvitt tøy tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Bruke litt klorin dersom t-skjortene er helt hvite? Nei, de har trykk, men jeg kan jo bare ta det på akkurat i halslinningen der det er verst kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Nei, de har trykk, men jeg kan jo bare ta det på akkurat i halslinningen der det er verst kanskje? Jepp. Bland ut Klorin i lunka vann og dypp. Jeg redda et par hvite pensko på denne måten i sommer. Hadde gått med dem i våt plen i et bryllup, og de så ikke ut. Vaska dem med lunka klorinvann og en svamp, og de blei som nye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Gni inn Zalo, det tar fettet. Evt. Vanish. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zaloflaska Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Finnes ikke noe bedre flekkfjerningsmiddel enn Zalo. Men her ville jeg også forsøkt det mariaflyfly skriver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg ville gnidd inn zalo eller flekkfjerningsmiddel på flekkene før klærne ble vasket i maskin. Jeg har Blende flekkfjerningsmiddel på sprayflaske som jeg bruker i slike situasjoner. Ville ha prøvd dette før jeg evt. tydde til klorin siden det er risikofritt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.