Gå til innhold

noen som har gode råd å gi?


Gjest Krinastin

Anbefalte innlegg

Gjest Krinastin

Min sønn på 9 er både dag- og nattvæter. Jeg synes jeg har prøvd mye, masing om dorutiner - jeg har til og med en periode fulgt klokka og fulgt ham på do hver 2. og 3. time. Har vært hos kiropraktor, magnetterapi, polaritetsterapi. Har prøvd cetiprin og detrusitol (kunne ikke bruke det p.g.a bivirkninger). Han er selv ganske oppgitt nå. Dagvætingen har blitt noe bedre, nå tisser han seg sjelden helt ut, men han skvetter i trusa hele tiden. Om natten er det som regel veldig vått, og noen netter er det bare trusa som er våt. Er det noen som har det likedan eller noen som har hatt det slik og har noen råd? Gjerne voksne med egne erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siri Harket, uroterapeut

Til Krinastin.Jeg vil bare gjenta igjen dette med evt. uroterapi dersom det finnes der dere bor.

Som du ser av alle tidligere spørsmål på denne siden er det mange fortvilte foreldre og barn som har det som dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...