Gå til innhold

mg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg selv gjøre for å få det bedre?

Ta mer quitiapin kanskje?

Hvor mange mg kan jeg ta om dagen?

Kan faktisk hjelpe meg selv.

Skrevet

Har du ringt og bestilt time hos behandler ennå?

Skrevet

Ringte men hun var på ferie, skulle tilbake mandag. Jeg gjorde et forsøk...

Er ganske gira nå, styrt på med alt mulig og hatt vaskemania, tror ikke de forstår. Koker i hodet for tia, satt meg ned nå men er veldig urolig.

Skrevet

Og liker IKKE at det er så mørkt ute for tia, det er skremmende.

Skrevet

Ringte men hun var på ferie, skulle tilbake mandag. Jeg gjorde et forsøk...

Er ganske gira nå, styrt på med alt mulig og hatt vaskemania, tror ikke de forstår. Koker i hodet for tia, satt meg ned nå men er veldig urolig.

Hvis du har behandler på dps, så kan du be om å få snakke med vakthavende lege. Synes kanskje du skal gjøre et forsøk på det i morgen.

Forøvrig tenker jeg at dersom nhd skal kunne gi deg et fornuftig svar om medisiner, så må du nesten si hva du har brukt av medisiner i det siste og hvilke medisiner du har hjemme hos deg selv.

Skrevet

Hvis du har behandler på dps, så kan du be om å få snakke med vakthavende lege. Synes kanskje du skal gjøre et forsøk på det i morgen.

Forøvrig tenker jeg at dersom nhd skal kunne gi deg et fornuftig svar om medisiner, så må du nesten si hva du har brukt av medisiner i det siste og hvilke medisiner du har hjemme hos deg selv.

Sa bare til kontordama at jeg har blitt dårligere i sommer, føltes forferdelig å si det og ydmykende. Psykiateren kjenner meg jo, men det verste jeg vet er å ringe å be om hjelp. Virker som de ikke kan hjelpe på en måte, kanskje jeg ringer legen i neste uke istedenfor. Men han ga meg zyprexa, hentet dem men tok ikke. Kanskje han kan gi meg noe ant?

Har bare tatt quitapin om kveldene, 25 og 50mg. Først cider da, har drukket det i hele sommer nesten hver kveld. Vival i ny og ne, men de fikk jeg av tannlegen. Ellers smertestillende..ibux 600 mg,relpax, voltaren og ibux og paracet.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Sa bare til kontordama at jeg har blitt dårligere i sommer, føltes forferdelig å si det og ydmykende. Psykiateren kjenner meg jo, men det verste jeg vet er å ringe å be om hjelp. Virker som de ikke kan hjelpe på en måte, kanskje jeg ringer legen i neste uke istedenfor. Men han ga meg zyprexa, hentet dem men tok ikke. Kanskje han kan gi meg noe ant?

Har bare tatt quitapin om kveldene, 25 og 50mg. Først cider da, har drukket det i hele sommer nesten hver kveld. Vival i ny og ne, men de fikk jeg av tannlegen. Ellers smertestillende..ibux 600 mg,relpax, voltaren og ibux og paracet.

Hørtes ut som en salig blanding...

Skrevet

Hørtes ut som en salig blanding...

Blir ikke salig av dem.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Blir ikke salig av dem.

Ikke leveren din heller...

Skrevet

Føler meg ødlagt innvendig uansett, leveren er ikke prioritert for å si det slik. Hodet mitt er ute å kjører, hva skal jeg med ok indre organer?

Jo, må vel ha de får å leve. Det ser jeg. Må bare kutte ut dette tullet, lagt på meg og føler meg oppblåst. I morgen skal jeg bli sunn, iallefall mandag.

Skrevet

Men du har rett, tenker på mine indre organer nå. Lunger, lever, nyrer, magesekk...uff vil ikke på sykehus. Må ta meg sammen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...