Gå til innhold

Skoledagbok med hatlister. Link.

PieLill

Anbefalte innlegg

Det er jo derfor man har nettbrett, frosken, slik at man også kan være utendørs mens man er på nett! ;-)

Med vennlig hilsen

Øh.....

Nei - når de er ute, skal de holde på med ikke-data-ting.

Dermed basta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He - he :-)

Må jo innrømme at jeg ikke har vært med på det selv (var jo altfor engelaktig som barn og tenåring) - men det er visst litt artig ja. Om det er kun sørlandsk, vet jeg ikke, men her i vår var det jo oppe i mediene:

http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10094093

Ah. En avansert form for dasshagle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo derfor man har nettbrett, frosken, slik at man også kan være utendørs mens man er på nett! ;-)

Med vennlig hilsen

Vanskelig med sykling og nettbrettbruk simultant... Kan gi uønskede virkninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig med sykling og nettbrettbruk simultant... Kan gi uønskede virkninger!

Jeg har prøvde å sende tekstmelding mens jeg syklet på humpete grusvei :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dasshagle?!

Aldri hørt om det.... ;-)

Forklar!

Ballong teipa fast i ei hylse fra do- eller tørkerull. Jo strammere ballongen sitter, jo bedre skyter man. Med tørka erter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ballong teipa fast i ei hylse fra do- eller tørkerull. Jo strammere ballongen sitter, jo bedre skyter man. Med tørka erter.

Å ja - forstår. Vi brukte hule rør fra kvann, og skjøt med rognebær. Blåste altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja - forstår. Vi brukte hule rør fra kvann, og skjøt med rognebær. Blåste altså.

Det hørtes ut til å tilhøre ELDRE krittalder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt småbekymret for alle disse "våpenoppskriftene" som legges ut på internett! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig??? Har Paradise hotel mentaliteten spredd seg til skoledagbøkene ? Jeg håper det er flere som lar vær å kjøpe slike bøker. Eller, jeg håper foreldre sjekker bøkene før kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flire*

Husker godt "Minnebok" og "Mine klassekamerater". På ungdomsskolen (80-tallet) hadde vi skoledagbok som vi brukte flittig.

Ungene våre har ikke hatt det i det hele tatt.

Nå har vi akkurat sittet i lunsjen og snakket om de tiltaksløse barna "nufortiden" som ikke finner på noen uskyldige rampestreker i det hele tatt. Ingen epleslang, potetkanoner, henging bak på biler, demontering av diverse ting, mekking osv

Hahaha, min sønn på 8 lurte på hva epleslang var... Jeg foreslo det da de kjedet seg her en dag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, min sønn på 8 lurte på hva epleslang var... Jeg foreslo det da de kjedet seg her en dag :-D

Tror ikke mine heller aner hva epleslang er. De kunne nok ikke finne på å stjele epler i andres hage....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Potetkanon?

Er dette en typisk pietistisk, sørlandsk form for rampete humor?

;)

Nope. Jeg kjenner en meget godt voksen nordtrønder med potetkanon. Til stooor forlystelse når svogerne komme på besøk. Lia bak huset er nok godt pepret med halvråtne appelsiner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...