Gå til innhold

Skoledagbok med hatlister. Link.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He - he :-)

Må jo innrømme at jeg ikke har vært med på det selv (var jo altfor engelaktig som barn og tenåring) - men det er visst litt artig ja. Om det er kun sørlandsk, vet jeg ikke, men her i vår var det jo oppe i mediene:

http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10094093

Ah. En avansert form for dasshagle!

Annonse

*flire*

Husker godt "Minnebok" og "Mine klassekamerater". På ungdomsskolen (80-tallet) hadde vi skoledagbok som vi brukte flittig.

Ungene våre har ikke hatt det i det hele tatt.

Nå har vi akkurat sittet i lunsjen og snakket om de tiltaksløse barna "nufortiden" som ikke finner på noen uskyldige rampestreker i det hele tatt. Ingen epleslang, potetkanoner, henging bak på biler, demontering av diverse ting, mekking osv

Hahaha, min sønn på 8 lurte på hva epleslang var... Jeg foreslo det da de kjedet seg her en dag :-D

Annonse

Potetkanon?

Er dette en typisk pietistisk, sørlandsk form for rampete humor?

;)

Nope. Jeg kjenner en meget godt voksen nordtrønder med potetkanon. Til stooor forlystelse når svogerne komme på besøk. Lia bak huset er nok godt pepret med halvråtne appelsiner...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...