Gjest i bursdag Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Nå er det snart bursdagsfeiring og jeg vet ikke hva jeg skal gi i gave til gutten. Han er en vilter krabat som "aldri" sitter i ro, så om det skal være lekesaker må det være noe i sjangeren fysisk aktivitet. Han spiller fotball, men får alt han trenger av foreldrene. Hjelp meg noen? Jeg har ikke barn selv så jeg aner ikke hva de er opptatt av. Pris må ikke være over 300 kr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Ett eller annet med favotittfotball-laget. ) Matboks, penal, t.skjorte - hva som helst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Min 6,5-åring eeeeeeelsker sin "Tosy UFO"! Det er en uteleke (som han insisterer på også kan være inneleke, meeeen...;-) ), en ufolignende leke som han selv sender opp i luften også lager den blinkende lys mens den snurrer. Spør på en lekebutikk, den er kjempefavoritt:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballefekter Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Har dere en fotballshop i nærheten (www.fotballshop.no), så er skjerf / flagg til å henge opp på rommet, eller en t-skjorte med yndlingslaget (eller det norske landslaget hvis du er tvil om favorittlag), veldig populært. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.