Gå til innhold

Personlighet

Anbefalte innlegg

Gjest theLove
Skrevet

Hvordan kjennes det ut å ha en personlighet? Og vite hvem man er? Er det bare jeg som er tom/blank og som ikke vet, eller leter flere etter hvem man er?

Hvordan kan man finne ut hvem man er og hvordan man ønsker å være, også bli fornøyd med resultatet?

Gjest theLove
Skrevet

Kanskje burde "manglende personlighetsforstyrrelse" vært en diagnose? Eller kan det inngå i borderline?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Beklager, men er du et troll? Som "hermer" etter ting jeg selv har sagt? Du har sagt mye av det samme.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Beklager, men er du et troll? Som "hermer" etter ting jeg selv har sagt? Du har sagt mye av det samme.

På psykiatriforum er det stor sjanse for at flere har samme problem. Det samme vil du se på vektforumet, hud og hår, småbarnsforum, hjerte/karsykdommer osv.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

På psykiatriforum er det stor sjanse for at flere har samme problem. Det samme vil du se på vektforumet, hud og hår, småbarnsforum, hjerte/karsykdommer osv.

Men det er påfallenede mye. Alt dette snakket om "manglende personlighet", om paranoia, ja, om mindreverd...

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Men det er påfallenede mye. Alt dette snakket om "manglende personlighet", om paranoia, ja, om mindreverd...

Det betyr bare at du ikke alene om disse problemene :-)

Gjest theLove
Skrevet

Nei, jeg er ikke et troll. Har du også stilt de samme spørsmålene? Kanskje vi har det litt på samme måte da?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Nei, jeg er ikke et troll. Har du også stilt de samme spørsmålene? Kanskje vi har det litt på samme måte da?

Ja, har vel det sikkert da.

Men jeg har gått i terapi for dette med "manglende personlighet" og har klart å slå fra meg de tankene...

Gjest theLove
Skrevet

Ja, har vel det sikkert da.

Men jeg har gått i terapi for dette med "manglende personlighet" og har klart å slå fra meg de tankene...

Hva fant dere ut i terapien da? Går det an å finne en slags personlighet å leve med?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hva fant dere ut i terapien da? Går det an å finne en slags personlighet å leve med?

Alle har en personlighet, det er bare paranoide tanker... det var det vi fant ut... og det har jeg klart å akseptere...

Skrevet

Hvordan kan man finne ut hvem man er og hvordan man ønsker å være, også bli fornøyd med resultatet?

Jeg tror at det å ha et stabilt sosialt nettverk har mye å si for hvem man føler at man er. Altså...... man sammenligner sine tanker med andres og ut i fra det får man en idee om hvordan man selv er. Tror hjernen sammenligner og ser ting i forhold til hverandre og så får man en følelse av hvem man er, hva man står for osv.

Jeg tror at andre menneskers innflytelse har mye å si for ens personlige utvikling. Og utvikling av Jeget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...