Gjest theLove Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 Hvordan kjennes det ut å ha en personlighet? Og vite hvem man er? Er det bare jeg som er tom/blank og som ikke vet, eller leter flere etter hvem man er? Hvordan kan man finne ut hvem man er og hvordan man ønsker å være, også bli fornøyd med resultatet? 0 Siter
Gjest theLove Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 Kanskje burde "manglende personlighetsforstyrrelse" vært en diagnose? Eller kan det inngå i borderline? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 Beklager, men er du et troll? Som "hermer" etter ting jeg selv har sagt? Du har sagt mye av det samme. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 Beklager, men er du et troll? Som "hermer" etter ting jeg selv har sagt? Du har sagt mye av det samme. På psykiatriforum er det stor sjanse for at flere har samme problem. Det samme vil du se på vektforumet, hud og hår, småbarnsforum, hjerte/karsykdommer osv. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 På psykiatriforum er det stor sjanse for at flere har samme problem. Det samme vil du se på vektforumet, hud og hår, småbarnsforum, hjerte/karsykdommer osv. Men det er påfallenede mye. Alt dette snakket om "manglende personlighet", om paranoia, ja, om mindreverd... 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 Men det er påfallenede mye. Alt dette snakket om "manglende personlighet", om paranoia, ja, om mindreverd... Det betyr bare at du ikke alene om disse problemene :-) 0 Siter
Gjest theLove Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 Beklager, men er du et troll? Som "hermer" etter ting jeg selv har sagt? Du har sagt mye av det samme. Nei, jeg er ikke et troll. Har du også stilt de samme spørsmålene? Kanskje vi har det litt på samme måte da? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 Nei, jeg er ikke et troll. Har du også stilt de samme spørsmålene? Kanskje vi har det litt på samme måte da? Ja, har vel det sikkert da. Men jeg har gått i terapi for dette med "manglende personlighet" og har klart å slå fra meg de tankene... 0 Siter
Gjest theLove Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 Ja, har vel det sikkert da. Men jeg har gått i terapi for dette med "manglende personlighet" og har klart å slå fra meg de tankene... Hva fant dere ut i terapien da? Går det an å finne en slags personlighet å leve med? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 Hva fant dere ut i terapien da? Går det an å finne en slags personlighet å leve med? Alle har en personlighet, det er bare paranoide tanker... det var det vi fant ut... og det har jeg klart å akseptere... 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Hvordan kan man finne ut hvem man er og hvordan man ønsker å være, også bli fornøyd med resultatet? Jeg tror at det å ha et stabilt sosialt nettverk har mye å si for hvem man føler at man er. Altså...... man sammenligner sine tanker med andres og ut i fra det får man en idee om hvordan man selv er. Tror hjernen sammenligner og ser ting i forhold til hverandre og så får man en følelse av hvem man er, hva man står for osv. Jeg tror at andre menneskers innflytelse har mye å si for ens personlige utvikling. Og utvikling av Jeget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.