Gå til innhold

Hvordan får man seg gode venner?

Gjest Alle mine bare fester og fester

Anbefalte innlegg

Gjest Alle mine bare fester og fester
Skrevet

Jeg orker ikke mer festing. Jeg orker heller ikke prøve å henge med på parmiddag når jeg er den eneste single. Jeg orker ikke flere diskusjoner om Paradise Hotel.

Hvor finner jeg noen normale jeg kan være på nett med? Blir bare helt fortvilt over at så mange virker så veldig forskjellige fra meg. Jeg savner trygghet og tilhørighet, men veldig mange synes bare å være ute etter å leve så spennende som mulig.

Skrevet

Ser de på Paradise hotel som spennende? Snakk om lavmål... Jeg skjønner veldig godt at du blir lei av å henge med folk som er opptatt av denslags!

Jeg vet ikke hvilke fritidsinteresser du har, eller hvor gammel du er, men jeg har fått mine venner igjennom korps, og nå i de senere år igjennom ungene mine. Meld deg på ett eller annet og få nye venner :-) Lykke til!!

Skrevet

Det var et innlegg som jeg kunne ha skrevet selv. Nesten. Jeg blir heldigvis ikke bedt i parmiddager og omgås ikke festfolk. Paradise hotel... blaæh! Jeg vil ha samtaler med innhold og substans! :-D

Skrevet

Hvordan havner man sammen med mennesker man har så lite til felles med? Det lurer nå jeg på. Er det gamle venner du har vokst fra, eller har dere alltid vært så forskjellige?

Kanskje du skulle gå inn for å oppsøke miljøer der du kan finne folk som har samme interesser som deg?

Jeg hadde ikke orket å tilbringe masse tid med folk som bare bryr seg om festing og Paradise Hotel, så du har min medfølelse:)

Skrevet

''Jeg savner trygghet og tilhørighet, men veldig mange synes bare å være ute etter å leve så spennende som mulig.''

Du sier ikke noe om hvor gammel du er, men de færreste fortsetter vel å leve slik etter at de har etablert seg som voksne? Jeg tror mange treffer sine beste venner gjennom studier, jobb og felles bekjente - samt at de som har barn ofte får nye venner gjennom kontakt med andre barns foreldre.

Gjest so is it berre?
Skrevet

Kjenner til problemet. Nå er jeg dog blitt etablert og har mann og barn.

Har så vidt blitt kjent med et par par vi kan ha parmiddager eller møtes som familie hvor ungene kan leke, og det er kjempekoselig.

Men savner litt venner jeg kan gjøre ting alene med, ikke festing, men cafebesøk, shopping osv...

Hadde noen slike, men de er mer opptatt av festing, noe jeg ikke bryr meg om lenger, og har derfor mistet kontakta med de... tror de syntes jeg ble kjedelig etter at jeg fikk familie :D

Skrevet

Har du en eller annen hobby eller interesse som du kan gjøre i en mer organisert form.

Røde kors, Turistforeningen, idrett, frivillighetssentral, korps, kor, språkkurs eller andre kurs, politikk, interesseorganisasjon... En eller annen arena der du både kan drive med noe som betyr noe for deg og finne nye, gode venner.

mvh

Gjest aktivitetsvenner.no
Skrevet

aktivitetsvenner.no samt en smule tålmodighet. Samt melde deg på ting du liker. Sosiale ting kan være hjelpekorpset og husfliden(for de som har interessen).

Skrevet

Jeg aner ikke. Siden jeg har lite utdannelse så kommer jeg meg liksom ingen vei...paradise hotell forstår jeg meg ikke på du, føler meg også utafor når det gjelder samtaletemaer......

Jeg blir mest i mitt eget selskap...... men jeg har heldigivis en oppegående kjæreste :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...