Gjest usikker og redd123 Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Har bipolar lidelse og har akkurat begynt på 20 mg Cisordinol. Har gått på 15 mg Cipralex i noen mnd. Er dette ok å kombinere sammen med ca 11 mg Imovane?? Er veldig trøtt om dagene hva kan det/hvilke medisiner kan komme av? Har begynt på Cisordinol fordi denne medisinen har hatt god effekt på meg tidligere og Quitiapin har ikke hatt det... Slutta på 300 mg Quitiapin brått etter råd fra psykiateren, er dette greit? Er i en krise nå med mye depressive symptomer og endel psykotiske tanker. Trenger second-opinion... 0 Siter
Gjest ida britt Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Det går fint å kombinere disse medisinene, men jeg ville byttet ut imovanen med vallergan eller phenergan. Selv bruker jeg sistnevnte i stedenfor imovane. Det er ikke bra å gå på imovane over lengre tid, og dosen du går på er vel høy. Men jeg vet jo ikke hvor lenge du har gått på imovane da- 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 1. Generelt er kombinasjonen helt ok. 2. For deg spesielt, kan jeg ikke si om dette er den beste kombinasjon og de beste doser. Høy dose sovemedisin gir gjerne trøtthet på dagen. Hva med å redusere Imovane til 7,5 mg i første omgang? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.