Gå til innhold

Alkohol igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på AA møte på fredag og inntrykket var positivt. Jeg lot være å drikke i helgen uten problemer, men så kom mandagen og jeg har hatt fryktelig lyst på øl. Jeg lot være å¨kjøpe. Har gått frenetisk rundt for å finne på noe å gjøre. Tok meg en tur på ikea og kjøpte noe tull. Lysten er der fremdeles. Tok kontakt med en av AA menneskene. Hun sa at jeg måtte ta en dag av gangen. Jeg vet jeg kan stikke bort til ex mannen min og få noen øl der, men jeg har med vilje tatt på meg natttøy SÅ NÅ GÅR JEG IKKE!

Fy søren, dette er ikke lett.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dyktig :-)

Skrevet

Har vært på AA-møte jeg også, men angsten var så kraftig at jeg ikke gikk igjen. Var skummelt å måtte prate foran mange ukjente mennesker.

Skrevet

Har vært på AA-møte jeg også, men angsten var så kraftig at jeg ikke gikk igjen. Var skummelt å måtte prate foran mange ukjente mennesker.

Jeg var også redd og satt og svettet meg gjennom hele seansen. Jeg trengte ikke å si noe. Det er ok å bare sitte og lytte.

Skrevet

Jeg var også redd og satt og svettet meg gjennom hele seansen. Jeg trengte ikke å si noe. Det er ok å bare sitte og lytte.

Ordet gikk fra person til person, og da det kom til meg måtte jeg si noe. Jeg sa lite da, men det var skummelt.

Skrevet

Ordet gikk fra person til person, og da det kom til meg måtte jeg si noe. Jeg sa lite da, men det var skummelt.

Jeg fikk noian da jeg måtte si at jeg ikke hadde tenkt til å s i noe. Og som sagt svettet jeg hele tiden. Men jeg skal tilbake! Hvordan har det gått med alkoholproblemet ditt?

Skrevet

Jeg fikk noian da jeg måtte si at jeg ikke hadde tenkt til å s i noe. Og som sagt svettet jeg hele tiden. Men jeg skal tilbake! Hvordan har det gått med alkoholproblemet ditt?

Jeg koser meg med øl, men skal begynne å trene i morgen. Jeg håper endorfinene vil gi meg nok velvære til at jeg slutter å drikke.

Skrevet

Jeg koser meg med øl, men skal begynne å trene i morgen. Jeg håper endorfinene vil gi meg nok velvære til at jeg slutter å drikke.

Det får vi håpe. Lykke til med treningen!

Skrevet

Hold ut, du er på vei i riktig retning!

Takk! Blott et øyeblikk av gangen.....

Skrevet

Takk! Blott et øyeblikk av gangen.....

Går det fortsatt bra?

Skrevet

BRA!

Dette klarer du, motivasjonen er der og du står i det!

Fortsett slik, og jeg tror du vil være glad for det :-)

Gjest x-alkis
Skrevet

Bare en tips. Antabus har hjulpet meg. Kanskje det kan hjelpe deg også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...