Gondor Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Jeg var på AA møte på fredag og inntrykket var positivt. Jeg lot være å drikke i helgen uten problemer, men så kom mandagen og jeg har hatt fryktelig lyst på øl. Jeg lot være å¨kjøpe. Har gått frenetisk rundt for å finne på noe å gjøre. Tok meg en tur på ikea og kjøpte noe tull. Lysten er der fremdeles. Tok kontakt med en av AA menneskene. Hun sa at jeg måtte ta en dag av gangen. Jeg vet jeg kan stikke bort til ex mannen min og få noen øl der, men jeg har med vilje tatt på meg natttøy SÅ NÅ GÅR JEG IKKE! Fy søren, dette er ikke lett. 0 Siter
Gjest Ånden Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Har vært på AA-møte jeg også, men angsten var så kraftig at jeg ikke gikk igjen. Var skummelt å måtte prate foran mange ukjente mennesker. 0 Siter
Gondor Skrevet 15. august 2011 Forfatter Skrevet 15. august 2011 Har vært på AA-møte jeg også, men angsten var så kraftig at jeg ikke gikk igjen. Var skummelt å måtte prate foran mange ukjente mennesker. Jeg var også redd og satt og svettet meg gjennom hele seansen. Jeg trengte ikke å si noe. Det er ok å bare sitte og lytte. 0 Siter
Gjest Ånden Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Jeg var også redd og satt og svettet meg gjennom hele seansen. Jeg trengte ikke å si noe. Det er ok å bare sitte og lytte. Ordet gikk fra person til person, og da det kom til meg måtte jeg si noe. Jeg sa lite da, men det var skummelt. 0 Siter
Gondor Skrevet 15. august 2011 Forfatter Skrevet 15. august 2011 Ordet gikk fra person til person, og da det kom til meg måtte jeg si noe. Jeg sa lite da, men det var skummelt. Jeg fikk noian da jeg måtte si at jeg ikke hadde tenkt til å s i noe. Og som sagt svettet jeg hele tiden. Men jeg skal tilbake! Hvordan har det gått med alkoholproblemet ditt? 0 Siter
Gjest Ånden Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Jeg fikk noian da jeg måtte si at jeg ikke hadde tenkt til å s i noe. Og som sagt svettet jeg hele tiden. Men jeg skal tilbake! Hvordan har det gått med alkoholproblemet ditt? Jeg koser meg med øl, men skal begynne å trene i morgen. Jeg håper endorfinene vil gi meg nok velvære til at jeg slutter å drikke. 0 Siter
Gondor Skrevet 15. august 2011 Forfatter Skrevet 15. august 2011 Jeg koser meg med øl, men skal begynne å trene i morgen. Jeg håper endorfinene vil gi meg nok velvære til at jeg slutter å drikke. Det får vi håpe. Lykke til med treningen! 0 Siter
Gjest Ånden Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Det får vi håpe. Lykke til med treningen! Takk 0 Siter
frosken Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Hold ut, du er på vei i riktig retning! 0 Siter
Gondor Skrevet 15. august 2011 Forfatter Skrevet 15. august 2011 Hold ut, du er på vei i riktig retning! Takk! Blott et øyeblikk av gangen..... 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 16. august 2011 Skrevet 16. august 2011 Utrolig godt å lese. Så flink du er! :-) 0 Siter
frosken Skrevet 16. august 2011 Skrevet 16. august 2011 Takk! Blott et øyeblikk av gangen..... Går det fortsatt bra? 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 16. august 2011 Skrevet 16. august 2011 BRA! Dette klarer du, motivasjonen er der og du står i det! Fortsett slik, og jeg tror du vil være glad for det :-) 0 Siter
Gjest x-alkis Skrevet 17. august 2011 Skrevet 17. august 2011 Bare en tips. Antabus har hjulpet meg. Kanskje det kan hjelpe deg også? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.