morsan Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Joda, men det innebærer enten kutt i lønna, eller at man aldri ser familien sin pga overtid... '' eller at man aldri ser familien sin pga overtid...'' Du ser dem jo de 10 ukene du har ferie da :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Haha, De kan sannelig spøke De! ;-) Jeg har overtid nok til 10 uker, men kan ikke være borte så lenge, da stopper prosjektene mine. I år hadde jeg to uker og skal ha en tredje i høst om jeg er i rute med det jeg må være i rute med innen da.... Er jeg ikke det blir det ingen USA-tur på damen.... :/ Ja, det gjelder å velge jobb med omhu. Helst skulle man vel vært lærer om sommeren og bjørn om vinteren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ja, det gjelder å velge jobb med omhu. Helst skulle man vel vært lærer om sommeren og bjørn om vinteren. Evt elghund hele året ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Evt elghund hele året ;-) Tror ikke katta her i huset har det så verst heller;-) Bortsett fra når vi stapper henne i bur og kjører biø ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Evt elghund hele året ;-) biL, ikke biø...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 '' eller at man aldri ser familien sin pga overtid...'' Du ser dem jo de 10 ukene du har ferie da :-) Tja, da kommer det med kvalitetstid kontra kvantitetstid opp, og jeg mener det er bedre med kvantitet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.