Gå til innhold

9 uker sommerferie

Gjest Sommer skole

Anbefalte innlegg

Joda, men det innebærer enten kutt i lønna, eller at man aldri ser familien sin pga overtid...

'' eller at man aldri ser familien sin pga overtid...''

Du ser dem jo de 10 ukene du har ferie da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, De kan sannelig spøke De! ;-) Jeg har overtid nok til 10 uker, men kan ikke være borte så lenge, da stopper prosjektene mine. I år hadde jeg to uker og skal ha en tredje i høst om jeg er i rute med det jeg må være i rute med innen da.... Er jeg ikke det blir det ingen USA-tur på damen.... :/

Ja, det gjelder å velge jobb med omhu. Helst skulle man vel vært lærer om sommeren og bjørn om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjelder å velge jobb med omhu. Helst skulle man vel vært lærer om sommeren og bjørn om vinteren.

Evt elghund hele året ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt elghund hele året ;-)

Tror ikke katta her i huset har det så verst heller;-) Bortsett fra når vi stapper henne i bur og kjører biø ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' eller at man aldri ser familien sin pga overtid...''

Du ser dem jo de 10 ukene du har ferie da :-)

Tja, da kommer det med kvalitetstid kontra kvantitetstid opp, og jeg mener det er bedre med kvantitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...