Gå til innhold

NHD-sliten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever et konstant mas fra enkelte om hva jeg bør og ikke bør gjøre. Er i midten av tredveårene, men en skulle ikke tro det slik folk maser. Jeg sliter med eupf og angst og de maser om at jeg må gå til healer for da ordner liksom alt seg. Har sagt ifra om hva jeg synes om slikt mas, men da blir de sure ei stund før de fortsetter å mase. Jeg føler ikke lenger det er mitt liv jeg lever, men lever for dems skyld for det er ikke første gang de maser om at jeg må gjøre noe. Klarer meg greit, men de vil visst ikke se det. Har selv skaffet meg hjelp pga psyken, ingen problemer å prate med folk, er på utprøving i bedrift på eget initiativ, har fin orden i hjemmet og betaler alle regningene. Men de maser så mye på meg at jeg ikke klarer å konsentrere meg om viktige ting lenger og psyken bare blir verre og verre. Det oppleves som et evig press. Hjelp jeg er så sliten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...