Gå til innhold

Utroskap

Anbefalte innlegg

Gjest Vondt nå
Skrevet

Fant igår ut at mannen min har vært utro... Han har hatt sex med en dame(for ca 1,5mnd siden) og nå klint med en damen i helgen(det kunne vært en mulighet for mer, men ble "reddet" av en kamerat. Nå er han usikker på oss fordi han i det hele tatt greide å gjøre noe slikt mot meg. Vi har vært sammen i snart 11 år og gift i snart 1. Føler jo egentlig at bryllup har vært bortkastet... Før han innrømmet dette her, så sa han at han ikke hadde det bra og at han hadde "gått på en smell". Han sa også at han vil være mer med kamerater fordi han føler at han har mistet kontakten. Jeg har alltid oppmuntret til dette, men syntes at det er unødvendig å alltid drikke for å finne på noe med de. Han nevnte også at vi måtte bli flinkere til ting på hver vår kant og også sammen. Dette er jo ting jeg har sagt før- "hvis forholdet skal vare og vi skal "overleve" barn, så må vi ta tak i ting!". Dette har blitt møtt med at vi har det bra.... Noe vi og han tydligvis ikke har hatt! Har selv slitt med depresjoner jevnlig, men de kommer ikke så ofte lenger. Sier som regel ikke at jeg har det, men han merker jo at ting ikke er som det skal. Har bestemt meg for å prate med noen om dette. Har bedt han om å prate med noen også. Tror noe av dette er selvtillit(mest fra tidligere jobb) og kanskje at han er så "etablert" i forhold til de fleste kameratene hans. Vi har også pusset opp en del, i tillegg at han stiller veldig opp for familien sin. Har stolt på han før dette, men ikke på andre kvinnfolk når han blir for full. Det skal nevnes at han har sagt før jeg fikk vite alt at jeg kan oppfattes sur på han- noe andre har lagt merke til(vet ikke hvor mange eller hvem). Jeg kan nok være skarp, , men siden han ikke har sagt noe så har jeg trodd at han har skjønt fleipen. Før jeg fikk vite om utroskapen, så følte jeg at jeg kanskje hadde ødelagt han pga dette. Han er litt mer impulsiv enn meg og jeg har bidratt til at det har oppstått situasjoner hvor jeg har blitt lei meg og han litt sint. Har faktisk forsøkt å ta tak i dette selv. Jeg har også vært sjalu i begynnelsen av forholdet, men har jobbet med dette også. Jeg har hatt et ordentlig forhold før, han ingen. Skriver her fordi jeg ikke fant noe på nett om utroskap uten en affære eller med få hendelser, det at vi ikke har barn og er gift. Vi er begge i tenkeboksen(til over helgen), med hva vi skal satse på. Føler at jeg kanskje må gi dette en sjanse, siden vi først har giftet oss! Kjenner at jeg er mest sint med tårer, men fortsatt sjokkert. Har ikke hulket og grått skikkelig enda. Han syntes at jeg var veldig rolig Det værste når jeg er sint/lei meg/ deprimert så får jeg lyst på sex. Denne følelsen fikk jeg nå også, men er også veldig kvalm av hva han har gjort. Før jeg fikk vite alt, så sa han at han hadde mistet sexlysten. Vi har faktisk hatt sex i denne perioden. Det er stort sett jeg som har startet- fordi jeg tenkte at å være litt intime kunne kanskje hjelp å blusse opp følelser. Og også sikkert en bekreftelse for meg selv. Føler meg sviktet, siden jeg ikke har visst alt. Jeg tror at det kommer til å bli utrolig tøft for oss begge og må virkelig gå inn i meg selv for å vurdere om jeg kan dette. Da blir det å få hjelp til oss sammen og alene. Han har fortalt noen nære og jeg også. Noen på jobben hans vet dette da den først gangen var på firmatur. Han må også til legen for å se om vi er friske, da han ikke husker om de brukte kondom. De hadde sex en gang. Har jo hørt at forhold kan "blomstre" og at enkelte får det "bedre enn noen gang"! Disse har jo gjerne barn sammen. Hva gjør par uten barn? Er det vanlig å satse på forholdet? Kan man klare seg når man ikke er en ordentlig famlie(har hus).

Skrevet

Hvis du lager avsnitt så blir det lettere å lese og du får flere svar..

Jeg leste meg igjennom alt, og må si meg enig i at du bør snakke med noen.

Og jeg synes jeg ser at du påtar deg mye skyld som han GLADELIG dytter over på deg...

Dere er i tenkeboksen.. etter noe slikt burde DU være i tenkeboksen og HAN ligge flat på dørmatta og håpe at du ikke dumper ham. At det ikke skjer forteller meg at han her mannen ikke er noe større tap for deg, uansett gode sider så er han ikke en god partner for deg.

Min mening.

Gjest Vondt nå
Skrevet

Utroskap

Fant igår ut at mannen min har vært utro... Han har hatt sex med en dame(for ca 1,5mnd siden) og nå klint med en damen i helgen(det kunne vært en mulighet for mer, men ble "reddet" av en kamerat. Nå er han usikker på oss fordi han i det hele tatt greide å gjøre noe slikt mot meg. Vi har vært sammen i snart 11 år og gift i snart 1. Føler jo egentlig at bryllup har vært bortkastet...

Før han innrømmet dette her, så sa han at han ikke hadde det bra og at han hadde "gått på en smell". Han sa også at han vil være mer med kamerater fordi han føler at han har mistet kontakten. Jeg har alltid oppmuntret til dette, men syntes at det er unødvendig å alltid drikke for å finne på noe med de. Han nevnte også at vi måtte bli flinkere til ting på hver vår kant og også sammen. Dette er jo ting jeg har sagt før- "hvis forholdet skal vare og vi skal "overleve" barn, så må vi ta tak i ting!". Dette har blitt møtt med at vi har det bra.... Noe vi og han tydligvis ikke har hatt!

Har selv slitt med depresjoner jevnlig, men de kommer ikke så ofte lenger. Sier som regel ikke at jeg har det, men han merker jo at ting ikke er som det skal. Har bestemt meg for å prate med noen om dette. Har bedt han om å prate med noen også. Tror noe av dette er selvtillit(mest fra tidligere jobb) og kanskje at han er så "etablert" i forhold til de fleste kameratene hans. Vi har også pusset opp en del, i tillegg at han stiller veldig opp for familien sin.

Har stolt på han før dette, men ikke på andre kvinnfolk når han blir for full.

Det skal nevnes at han har sagt før jeg fikk vite alt at jeg kan oppfattes sur på han- noe andre har lagt merke til(vet ikke hvor mange eller hvem). Jeg kan nok være skarp, , men siden han ikke har sagt noe så har jeg trodd at han har skjønt fleipen.

Før jeg fikk vite om utroskapen, så følte jeg at jeg kanskje hadde ødelagt han pga dette. Han er litt mer impulsiv enn meg og jeg har bidratt til at det har oppstått situasjoner hvor jeg har blitt lei meg og han litt sint. Har faktisk forsøkt å ta tak i dette selv. Jeg har også vært sjalu i begynnelsen av forholdet, men har jobbet med dette også. Jeg har hatt et ordentlig forhold før, han ingen.

Skriver her fordi jeg ikke fant noe på nett om utroskap uten en affære eller med få hendelser, det at vi ikke har barn og er gift. Vi er begge i tenkeboksen(til over helgen), med hva vi skal satse på. Føler at jeg kanskje må gi dette en sjanse, siden vi først har giftet oss! Kjenner at jeg er mest sint med tårer, men fortsatt sjokkert. Har ikke hulket og grått skikkelig enda. Han syntes at jeg var veldig rolig Det værste når jeg er sint/lei meg/ deprimert så får jeg lyst på sex. Denne følelsen fikk jeg nå også, men er også veldig kvalm av hva han har gjort.

Før jeg fikk vite alt, så sa han at han hadde mistet sexlysten. Vi har faktisk hatt sex i denne perioden. Det er stort sett jeg som har startet- fordi jeg tenkte at å være litt intime kunne kanskje hjelp å blusse opp følelser. Og også sikkert en bekreftelse for meg selv. Føler meg sviktet, siden jeg ikke har visst alt.

Jeg tror at det kommer til å bli utrolig tøft for oss begge og må virkelig gå inn i meg selv for å vurdere om jeg kan dette. Da blir det å få hjelp til oss sammen og alene. Han har fortalt noen nære og jeg også. Noen på jobben hans vet dette da den først gangen var på firmatur. Han må også til legen for å se om vi er friske, da han ikke husker om de brukte kondom. De hadde sex en gang.

Har jo hørt at forhold kan "blomstre" og at enkelte får det "bedre enn noen gang"! Disse har jo gjerne barn sammen. Hva gjør par uten barn? Er det vanlig å satse på forholdet? Kan man klare seg når man ikke er en ordentlig famlie(har hus).

Takk for svar EnolaGay! Forsøkte med avsnitt, men kom ikke med...

Er jo jeg som tar den endelige avgjørelsen, men vil høre litt på hva han har å si.

Kan jeg spørre om du er kvinne eller mann?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...