Gå til innhold

Serumprøver -Lamictal

Anbefalte innlegg

Gjest pointless
Skrevet

Jeg har nå gått på Lamictal en stund, og har god effekt av det. Legen tok serumprøve av meg for å se "hvor jeg lå". Resultatet var visst at jeg ikke trengte å øke dosen utover de 200 mg jeg allerede tar. Betyr det at jeg ikke var så syk i utgangspunktet? Betyr det at jeg egentlig ikke har en BP-diagnose?

Hvordan kunne legen vite at jeg ikke trengte mer?

Ved utredningen fant han ut at jeg hadde en bipolar lidelse og satte meg på Lamictal. Kan det sees på blodprøvene at jeg IKKE trenger Lamictal også? At jeg IKKE er bipolar?

Skrevet

200 mg er en helt vanlig dose for bipolar lidelse, så jeg fatter ikke hvorfor du har det fra at du IKKE er bipolar når du har GOD effekt??????????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...