jubalong70 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Altså hadde barnet fått lov til å beholde den? Usikker... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Enig med deg. Men en piercing kan jo tas ut, så helt for sent er det heldigvis ikke. Selv om selvsagt gjerningen ikke kan bli ugjort, det var kanskje det du mente. :-) jada, jeg ville nok kjempet for at hun/han skulle tatt den ut, helt klart. Men heldigvis er jeg gift med en mer oppegående mann, så dette vil nok aldri bli et problem for oss... Jeg mener det er lite oppegående å gjøre slikt uten å snakke med den andre parten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sommerdans Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Da hadde jeg blitt rasende! Det er altfor tidlig, og det skulle uansett vært diskutert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Om det er ok? Nei, det må jeg virkelig si, at det hadde jeg _ikke_ syntes hadde vært i nærheten av ok. Og diskusjonen _jeg_ da hadde starta, hadde nok hørtes til Bergen og tilbake. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.