Gå til innhold

Vondt med prat om ekser

Anbefalte innlegg

Gjest ekse-prat
Skrevet

Samboeren min har barn fra forhold før jeg kom inn i bildet. Når jeg og samboeren er på besøk hos foreldrene hans, så begynner ofte moren hans med å prate om samboerens eks, hva hun holder på med, hvor hun bor osv osv,

Det er veldig stor interesse for denne eksen liv, og også en av andre eksene.

Det gjør veldig vondt for meg når praten begynner å svirre rundt eksene til samboeren.

Hvordan forholder jeg meg til dette?

Skrevet

Siden hun er moren til deres barnebarn så er det kanskje ikke så rart at de snakker om henne?

Skrevet

Du må nesten forsone deg med at vedkommende har vært i forhold før deg og har barn med henne. Det kan være sårt, men du vinner mye på å heve deg over smålighetstanker. Hun er moren til hans barn, gjør ditt beste for å ha et ok og voksent forhold med henne.

Skrevet

Høres litt smertefullt ut ja.

Det kan hende at det for svigermoren din er en naturlig ting å gjøre når x-en hans er barnas mor.

Allikevel så går det an å ta hensyn i og med at x-en er nå ute av bildet.

Etterhvert så burde man vel anta at din svigers slutter å snakke om hans eks når dette forholdet kommer mer på avstand.

Kanskje best å prøve å holde ut?

Skrevet

Det er litt uhøflig av henne å gjøre det ofte. Du får tenke på det neste gang. Herregud hvor uhøflig hun er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...