Gjest vurderer blodgivning Skrevet 17. august 2011 Skrevet 17. august 2011 Jeg vurderer å melde meg for å gi blod, men er usikker på om jeg kan fordi jeg går på medisiner. Jeg går fast på Lamictal og tar Imovane og Vallergan innimellom. Tror du dette kan hindre meg i å gi blod? Jeg må jo sjekkes uansett hvis jeg skal gi blod, men er greit å vite om det å gi blod er utelukket pga disse medisinene. Jeg har lavt blodtrykk også, men vet ikke om det har noe å si. 0 Siter
Gjest Oros Skrevet 17. august 2011 Skrevet 17. august 2011 Du kan ikke gi blod når du går på psyk-medisiner. 0 Siter
Gjest Coya Skrevet 17. august 2011 Skrevet 17. august 2011 Har lurt på om alle kan bli organ donator, må man sjekke organene først da, eller gjør de det når vi er dø? 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 Har lurt på om alle kan bli organ donator, må man sjekke organene først da, eller gjør de det når vi er dø? Om man kan donere organer avhenger mye av dødsårsaken og litt om helse. Ingenting sjekkes i forhold til dette før det er aktuelt, forutsatt at du ikke skal donere mens du lever. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.