Gondor Skrevet 17. august 2011 Skrevet 17. august 2011 Jeg var hos ex`en i dag. Det stod øl i kjøleskapet. Jeg drakk ikke. Han er litt forundret over at jeg ikke drikker. Jeg skal på AA møte igjen på fredag. Jeg gleder meg! Det er et åndelig fellesskap som passer meg perfekt. Nå står det ingen tomme ølbokser her hjemme. Det virker så lett nå. Men jeg skal ikke la meg lure. Jeg har forsøkt tidligere. Hvis dere blir lei av mine alkohol innlegg så bare si ifra. Jeg har en psykisk lidelse også altså så jeg har i hvert fall "rett" til å være her. Står på mange medisiner. Det er også en meget god grunn for å kutte ut alkoholen. Kanskje mitt alkoholforbruk er grunnen til min tretthet om dagen? Det blir spennende å se. Ha en riktig god natt hele gjengen! 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 17. august 2011 Skrevet 17. august 2011 Du har full rett til å være her og skal ikke behøve å unnskylde dine innlegg. Hvis noen blir leie så kan de la være å lese. Man blir trøtt av alkohol, i hvert fall i for mye mengder så hvis du går på mye medisiner i tillegg blir du helt sikkert trøtt. Skriv videre. Jeg følger spent med hvordan det går;-) 0 Siter
Gondor Skrevet 17. august 2011 Forfatter Skrevet 17. august 2011 Du har full rett til å være her og skal ikke behøve å unnskylde dine innlegg. Hvis noen blir leie så kan de la være å lese. Man blir trøtt av alkohol, i hvert fall i for mye mengder så hvis du går på mye medisiner i tillegg blir du helt sikkert trøtt. Skriv videre. Jeg følger spent med hvordan det går;-) Takk skal du ha. 0 Siter
Sør Skrevet 17. august 2011 Skrevet 17. august 2011 Det at du klarer å unngå alkohol gjør deg jo til et godt eksempel for mange andre her! Flott! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gondor Skrevet 17. august 2011 Forfatter Skrevet 17. august 2011 Det at du klarer å unngå alkohol gjør deg jo til et godt eksempel for mange andre her! Flott! Med vennlig hilsen Takk Sør 0 Siter
bibben Skrevet 17. august 2011 Skrevet 17. august 2011 Takk skal du ha. Jeg følger oss spent med på hvordan det går med deg ) Lykke til på fredag. Håper det blir et møte som gir deg skikkelig boost! 0 Siter
Avarian Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 Du er flink! Stå på videre. Du har vist at du har viljestyrke - så dette klarer du! :-) 0 Siter
brilleslangen Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 kjempebra at du greier å motstå fristelsen. Og at du har hjelp i støttegruppen. Dette greier du. Lykke til videre. :-) 0 Siter
Gjest pointless Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 Jeg synes du er kjempeflink! Stå på videre! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.