Elis31 Skrevet 20. august 2011 Skrevet 20. august 2011 Sant det. Men allikevel er det ofte slik det er. Nei, når man er voksen har man ansvar for sitt eget liv. Jeg tror ikke alle foreldre kan klandres for alle kriminelle barn. 0 Siter
Elis31 Skrevet 20. august 2011 Skrevet 20. august 2011 Sant det. Men allikevel er det ofte slik det er. Når et menneske mangler empati vil jeg tro det er en slags medfødt feil. 0 Siter
Gjest alvende Skrevet 20. august 2011 Skrevet 20. august 2011 Når jeg leser innlegg fra de mer ekstreme "dyrevennene" og deres organisasjoner, synes jeg ofte at jeg ser slike holdninger. Enig! 0 Siter
frosken Skrevet 20. august 2011 Skrevet 20. august 2011 Jeg har dyp sympati med foreldrene. Dersom et menneske vokser opp uten empati burde jo foreldrene oppdage det? Det kan de jo uten at vi vet det. Men jeg lurer litt på han lever i en innbilt verden. Der han tror han er i krig. Husker intervju fra barn som vokste opp med han at noen ikke likte han og at han drepte maur. Og fremsto som litt kald tror jeg. ''Dersom et menneske vokser opp uten empati burde jo foreldrene oppdage det? Det kan de jo uten at vi vet det. Men jeg lurer litt på han lever i en innbilt verden. Der han tror han er i krig. Husker intervju fra barn som vokste opp med han at noen ikke likte han og at han drepte maur. Og fremsto som litt kald tror jeg.'' Det har vært publisert ganske sprikende opplysninger om hans barndom. De fleste som vokste opp sammen med ham har dog uttrykt stor overraskelse over hvordan han har utviklet seg. En klassekamerat jeg har snakket med, kan ikke huske noe som helst urovekkende. 0 Siter
Gjest ren tipping. Skrevet 20. august 2011 Skrevet 20. august 2011 ''Dersom et menneske vokser opp uten empati burde jo foreldrene oppdage det? Det kan de jo uten at vi vet det. Men jeg lurer litt på han lever i en innbilt verden. Der han tror han er i krig. Husker intervju fra barn som vokste opp med han at noen ikke likte han og at han drepte maur. Og fremsto som litt kald tror jeg.'' Det har vært publisert ganske sprikende opplysninger om hans barndom. De fleste som vokste opp sammen med ham har dog uttrykt stor overraskelse over hvordan han har utviklet seg. En klassekamerat jeg har snakket med, kan ikke huske noe som helst urovekkende. Med det er også en barndomsvenn som har uttalt at vennens far var bekymret for han som liten. Hans egen far har beskrevet han som et litt innesluttet barn. 0 Siter
frosken Skrevet 20. august 2011 Skrevet 20. august 2011 Med det er også en barndomsvenn som har uttalt at vennens far var bekymret for han som liten. Hans egen far har beskrevet han som et litt innesluttet barn. Ja, det stemmer at noen har uttalt dette. Men mange har sagt at de ikke har oppfattet noe som påfallende. 0 Siter
Gjest ren tipping Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Jeg tenkte også Aspberger i dag. Men ikke bare Aspberger. Her er det nok et uvanlig sammensurium av diagnoser. Her er det en som tenker noe av det samme som oss. Synes denne var interesant. http://gergils.blogspot.com/2011/08/anders-behring-breivik-ett-aspergers.html 0 Siter
Gjest grublendeikveld Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Av prinsipp velger jeg å ikke ha noen offentlig mening om ABB. Vi får avvente rettspsykiaternes vurderinger. respekterer deg for den beslutningen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.