Gondor Skrevet 19. august 2011 Skrevet 19. august 2011 Nå har jeg vært på mitt andre AA møte og vurderer å gå to ganger i uken. Nå er det helg og jeg sitter her uten sixpacken min. Jeg lurer på en ting, særlig for de av dere som har lignede problematikk. Kan min manglende energi skyldes drikkingen? Lest 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. august 2011 Skrevet 19. august 2011 ''Kan min manglende energi skyldes drikkingen?'' Ja, helt klart. 0 Siter
Gondor Skrevet 19. august 2011 Forfatter Skrevet 19. august 2011 Det var gode nyheter. Nå skal jeg i tillegg ta cipralex om kvelden. Kanskje jeg får et nytt liv? 0 Siter
Gondor Skrevet 19. august 2011 Forfatter Skrevet 19. august 2011 ''Kan min manglende energi skyldes drikkingen?'' Ja, helt klart. Det var gode nyheter. Nå skal jeg i tillegg ta Cipralex om kvelden. Kanskje jeg får et nytt liv? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. august 2011 Skrevet 19. august 2011 Det var gode nyheter. Nå skal jeg i tillegg ta Cipralex om kvelden. Kanskje jeg får et nytt liv? Det gjør du helt sikkert :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.