Gå til innhold

Vemodig med "ny start"

hoppsideisi

Anbefalte innlegg

Synes høsten er fin og liker godt å starte på igjen. Samtidig er det vemodig at den lange sommerferien jeg hadde sett sånn fram til var over på et blunk....det er jo slik hvert år men det er den "blåmandags"følelsen som river inne i kroppen....vet det går over og at det bare er å komme igang igjen men de første ukene er harde for min del. Ungene har begynt i tredje og femte klasse og fritidsaktivitetene er igang og alt er jo som jeg liker det men måtte bare lufte hjertet her jeg sitter og skulle ønske det akkurat nå var 20.juni....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så enig. Sommeren er jo over før den har begynt. Og i år har det jo knapt vært skikkelig sommervær også (ihvertfall hos oss).

Sukk...

Hadde enda vinteren vart i 2-3 mnd og ikke i 5-7 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat som deg. Her har det vært strålende vær i dag, mens jeg har sittet inne på jobb - skulle gjerne hatt ferie et par soldager til.... og ladet batteriene for høsten.

Det ble altfor få soldager denne sommeren, det samme var det sommeren i fjor.

Neste år skal jeg nyte hver eneste solstråle fra påske til september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...