hoppsideisi Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Synes høsten er fin og liker godt å starte på igjen. Samtidig er det vemodig at den lange sommerferien jeg hadde sett sånn fram til var over på et blunk....det er jo slik hvert år men det er den "blåmandags"følelsen som river inne i kroppen....vet det går over og at det bare er å komme igang igjen men de første ukene er harde for min del. Ungene har begynt i tredje og femte klasse og fritidsaktivitetene er igang og alt er jo som jeg liker det men måtte bare lufte hjertet her jeg sitter og skulle ønske det akkurat nå var 20.juni.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-På Dol av og til Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Har det akkurat som deg. Ønsker deg en fin høst:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg er så enig. Sommeren er jo over før den har begynt. Og i år har det jo knapt vært skikkelig sommervær også (ihvertfall hos oss). Sukk... Hadde enda vinteren vart i 2-3 mnd og ikke i 5-7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Har det akkurat som deg. Her har det vært strålende vær i dag, mens jeg har sittet inne på jobb - skulle gjerne hatt ferie et par soldager til.... og ladet batteriene for høsten. Det ble altfor få soldager denne sommeren, det samme var det sommeren i fjor. Neste år skal jeg nyte hver eneste solstråle fra påske til september! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.