jubalong70 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Og gjett om han koser seg! I går da jeg kom for å hente ham på SFO, ba han så pent om å få lov til å bli der noen timer til - eller kanskje han kunne få lov til å bo på skolen? He, he - kjekt når ungene trives 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Så morsomt Deilig når overgangen går så greit! Min minste, som er ett hode høyere enn mammaen sin, begynner i 10.klasse på mandag. Syns hun nettopp var 6 og 1.klassing...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoppsideisi Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 De er så skjønne med altfor stor sekk, forventningsfulle øyne og topp motivasjon:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Så morsomt Deilig når overgangen går så greit! Min minste, som er ett hode høyere enn mammaen sin, begynner i 10.klasse på mandag. Syns hun nettopp var 6 og 1.klassing...! Sukk ja, tiden går utrolig fort... På godt og vondt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 De er så skjønne med altfor stor sekk, forventningsfulle øyne og topp motivasjon:) Absolutt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.