Gå til innhold

Angående tvangstanker vs paranoia

Anbefalte innlegg

Gjest huff, pinlig
Skrevet

Dette var tankene jeg hadde da jeg var psykest. En person på ett rehabiliteringshjem hadde ugrodde sår, jeg trodde det var aids, og var nesten sikker på att personen brøt seg inn på rommet og blødde på barberbladet mitt. Også en dag så jeg blod i fuktighetskremen min, og trodde samme person var bak det. En lesbisk kvinne som var på stedet kom jeg i en krangel med, og jeg var redd for att hun skulle ganne meg, da min daværende kjæreste spøkte med dette en gang, og jeg ble ikke kvitt tanken, og ble meget oppkjørtet.

Nå har jeg hatt tanker om att kanskje jeg blir arrestert fordi jeg noen ganger postet på en islamkritisk kilde, og selv om jeg skrev meget moderat, ikke-rasistiske meninger, så er jeg redd for att han bak utøya har snappet opp navnet mitt, og vil bruke det, ved å falsk oppgi meg som terroist. Dette var veldig sterkt i begynnelsen etter utøya, men har begynt å avta mere nå.

En annen gang for mange år siden da jeg var samboer, hadde jeg en plagsom tanke jeg bekymret meg meget for, nemlig att jeg skullesi noe perverst i søvne, og på ett vis (komplisert), bli uskyldig arrestert for å være pervers.

Gjest huff, pinlig
Skrevet

Kjenner meg igjen i dette.

Bakdelen med dol, når du virkelig lurer på noe, som kan gi deg noe varig viten, så får du ikke svar..........

Gjest Er jo det h*n er der for
Skrevet

Bakdelen med dol, når du virkelig lurer på noe, som kan gi deg noe varig viten, så får du ikke svar..........

Kan du ikke bare spørre din lege da?

Gjest huff, pinlig
Skrevet

Kan du ikke bare spørre din lege da?

Ånei, det har jeg ikke tenkt på :P

Trodde dette var ett greit sted å spørre,hellre enn hos en almenpraktiker.........

Gjest Er jo det h*n er der for
Skrevet

Ånei, det har jeg ikke tenkt på :P

Trodde dette var ett greit sted å spørre,hellre enn hos en almenpraktiker.........

Det er veldig ok å spørre her men man er ikke lovet svar. :-)

Skrevet

Hvis du ikke får svar i løpet av de nærmeste dagene, så går det an å poste et nytt innlegg med link til dette. Har sett det fungere før ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...