Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe drikking i går og ikke noe drikking i dag. Det føles så fantastisk! Jeg har en venninne som ikke drikker i det hele tatt. Ikke fordi hun er alkoholiker; hun er bare ikke interessert i ¨å ruse seg. Henne kan jeg trygt gå ut på byen sammen med. Hun er en flott jente på alle måter. Positiv og optimistisk. Sånne mennesker har jeg lyst til å omgås.

Nå føler jeg bare glede. Jeg slipper den dårlige samvittigheten min ovenfor barna når jeg sitter der med sixpacken min.

Jeg skal fortsette å gå på AA møter. Nå skal jeg begynne to ganger i uken.

Jeg har flere gode grunner for å slutte med alkohol. En ting er det at jeg står på mange medisiner. Det skal jo helst ikke kombineres.

Veldig glad hilsen fra

Skrevet

Så flott! :o) Du har gjort et klokt valg og en stor innsats - fortsett slik både for dine barns skyld, men også for din egen. :o)

Gjest segunda
Skrevet

Det er spennende å følge med deg;-). Skriv videre for all del.

Skrevet

Fantastisk, du er dyktig! Som du sier har du _mange_ gode grunner til å fortsette den flotte innsatsen - ikke minst pga barna - men fortsett å fokusere på egengevinstene også. Flott at du er i AA, har knapt hørt om negative erfaringer med AA eller NA.

Jeg syns du er kjempeflink; dette står det respekt av, lykke til videre :-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Fint at du har oppdaget de gode sidene ved et rusfritt liv :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...