Gondor Skrevet 20. august 2011 Skrevet 20. august 2011 Ikke noe drikking i går og ikke noe drikking i dag. Det føles så fantastisk! Jeg har en venninne som ikke drikker i det hele tatt. Ikke fordi hun er alkoholiker; hun er bare ikke interessert i ¨å ruse seg. Henne kan jeg trygt gå ut på byen sammen med. Hun er en flott jente på alle måter. Positiv og optimistisk. Sånne mennesker har jeg lyst til å omgås. Nå føler jeg bare glede. Jeg slipper den dårlige samvittigheten min ovenfor barna når jeg sitter der med sixpacken min. Jeg skal fortsette å gå på AA møter. Nå skal jeg begynne to ganger i uken. Jeg har flere gode grunner for å slutte med alkohol. En ting er det at jeg står på mange medisiner. Det skal jo helst ikke kombineres. Veldig glad hilsen fra 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. august 2011 Skrevet 20. august 2011 Så flott! ) Du har gjort et klokt valg og en stor innsats - fortsett slik både for dine barns skyld, men også for din egen. ) 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 20. august 2011 Skrevet 20. august 2011 Det er spennende å følge med deg;-). Skriv videre for all del. 0 Siter
Angustia Skrevet 20. august 2011 Skrevet 20. august 2011 Fantastisk, du er dyktig! Som du sier har du _mange_ gode grunner til å fortsette den flotte innsatsen - ikke minst pga barna - men fortsett å fokusere på egengevinstene også. Flott at du er i AA, har knapt hørt om negative erfaringer med AA eller NA. Jeg syns du er kjempeflink; dette står det respekt av, lykke til videre :-) 0 Siter
Avarian Skrevet 20. august 2011 Skrevet 20. august 2011 Så flott! Stå på og nyt livet uten alkohol! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. august 2011 Skrevet 21. august 2011 Fint at du har oppdaget de gode sidene ved et rusfritt liv :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.