Gå til innhold

nhd

Gjest Lurer på det/tenker på det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du psykiater på et sykehus, hva heter det?

Tror du dere kunne hjulpet meg med å få et bra liv?

Når jeg ser tilbake har livet mitt bestått av mye sykdom og mange dårlige dager, men gode og :)

Prøver å se det gode i livet, vanskelig noen ganger når jeg blir dårlig. Driver dere med utredning?

Barna mine er store nå, men hadde vært fint om de kunne se meg fungere enda bedre mens de enda bor hjemme. Tenker ikke på lang innleggelse, bare en uke og to. Det er fordi jeg tror du kan mye om psykiatri, det er ingen selvfølge selv om folk jobber i psykiatrien.

Eller hadde du dømt meg for ting jeg har skrevet her?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

S: Jeg jobber på sykehuset Levanger

S: Det tror jeg, men jeg kan ikke si det sikkert da jeg ikke vet hva du plages med og hvilken behandling du har fått.

Prøver å se det gode i livet, vanskelig noen ganger når jeg blir dårlig. Driver dere med utredning?

S: Utredning gjøres på alle før en starter behandling. En må jo vite hva en skal behandle.

Tenker ikke på lang innleggelse, bare en uke og to. Det er fordi jeg tror du kan mye om psykiatri, det er ingen selvfølge selv om folk jobber i psykiatrien.

S: En kan gjøre mye utredning på to uker, men det er for kort tid til å gjennomføre behandling.

S: Det er intet i det du skriver som tilsier at noen som helst skal dømme deg.

Skrevet

S: Det tror jeg, men jeg kan ikke si det sikkert da jeg ikke vet hva du plages med og hvilken behandling du har fått.

S: Utredning gjøres på alle før en starter behandling. En må jo vite hva en skal behandle.

Tenker ikke på lang innleggelse, bare en uke og to. Det er fordi jeg tror du kan mye om psykiatri, det er ingen selvfølge selv om folk jobber i psykiatrien.

S: En kan gjøre mye utredning på to uker, men det er for kort tid til å gjennomføre behandling.

Takk! Skal be legen min søke meg inn der, så får jeg se om jeg kommer inn :)

Skrevet

''Det er intet i det du skriver som tilsier at noen som helst skal dømme deg.''

Ikke i det jeg skrev her nei, men har skrevet mye rart her jeg i mange år : /

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

''Det er intet i det du skriver som tilsier at noen som helst skal dømme deg.''

Ikke i det jeg skrev her nei, men har skrevet mye rart her jeg i mange år : /

Jeg er ikke troende, men kjenner Bibelen godt og synes den har mange gode utsagn. Dette er en av de:

"Den som selv er ren, kan kaste den første sten"

Skrevet

Jeg er ikke troende, men kjenner Bibelen godt og synes den har mange gode utsagn. Dette er en av de:

"Den som selv er ren, kan kaste den første sten"

''"Den som selv er ren, kan kaste den første sten"''

Takk! Enig i det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...