Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man når det både regner ute og inne? Jeg tenker ikke på depresjon bare en usigelig tretthet og slapphet. Noen tips? Jeg tenker selvfølgelig ikke på medisiner.

Gjest sangsol
Skrevet

Åpne opp alt av vinduer og la det være gjennomtrekk noen få minutter. Formål er å få frisk luft. :)

Så skrur du på glad-musikk, og forsøker synge med.

Skrevet

Er du ikke vanntett?

Nei, må vri meg selv opp etter hver skur :-)

Skrevet

Tar på regntøy og går en lang tur :-)

Stikker ut nå

Gjest rainman
Skrevet

Hør på:

Regnet er herlig å gå tur i :-)

Ryktene sier at man blir pen av regn, men det vet jeg ikke sikkert, for jeg kan liksom ikke bli penere enn det jeg er. :P

Skrevet

Hør på:

Regnet er herlig å gå tur i :-)

Ryktene sier at man blir pen av regn, men det vet jeg ikke sikkert, for jeg kan liksom ikke bli penere enn det jeg er. :P

På tide å kjøpe inn regntøy

Gjest rainman
Skrevet

På tide å kjøpe inn regntøy

Godt regntøy er en god investering. :) Det får en garantert bruk for, og regnvær vil ikke være noen hindring lenger. Dessuten kan man jo ha det i mange år.

Gjest nickless
Skrevet

Du må ut på tur uansett vær. Finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær :-). Du vil få energi av en gåtur i frisk luft ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...