Gå til innhold

sosial angst. det haster...

Anbefalte innlegg

Gjest karatfå
Skrevet

hei vi har ei datter 16 år, legen sier at hun har sisial angst hun har hatt det i ca 2 år.det som er gjort er at hun er blitt sendt til et ungdomsenter, hun har vært der ca en og en halv mnd,Hun har vært inne i måndesvis år når hun var hjemme. . Hun snakker om selvmord rømme der hun e nå, hun sier ho klare ikke tenke klart,for hun kommer til og gjøre hva som helst for og slippe dette føler hun mister kontrollen,er svimmel hjertebank mm.Eg har og fått angst annfal og føler totalt hjelpesløs Eg føler hun er på feil behandlings plass. eg må bare si at eg tenker natt og dag på henne på ka kan skje, eg e veldig redd . Eg føler at hjelpeapparate svikter oss . For og si det enkelt ingen av oss har noe liv , det går bare en vei det nedover for ver dag,håper dere kan gi oss noen ideer

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Sosial angst skal behandles med polikliniske samtaler hos en psykolog/lege + evt medisin. Det må være andre grunner til at hun har kommet på et ungdomshjem. Jeg antar at dere har fått en skriftlig begrunnelse.

Gjest tikita1234
Skrevet

Sosial angst skal behandles med polikliniske samtaler hos en psykolog/lege + evt medisin. Det må være andre grunner til at hun har kommet på et ungdomshjem. Jeg antar at dere har fått en skriftlig begrunnelse.

Hei hvorfor hun er havnet dit er vell ukjyndie persjonel føle vi,hun har gått hos miljøarbeidere nesten et år men det funker ikke,vi har spurt om d men vi få ikke det igjennom ,de mener som dem sier at det e ikke rette plass, som sakt vi kommer inge vei maktesløs med andre ord,Vi har psykiater her vi bor.Skjønner ikke når man har prøvd opplegge så lenge , så må den snart skje noe.Dette har ho slette i 2 år.Johnny

Gjest tikita1234
Skrevet

Joda vi har alt skriftlig. Vi har kontakt med henne hver dag på tlf , hun sier ho ikke har det bra.Dårlig matlyst svetter m.m. Ho bare ikke fårstår hvorfor hun er på en son plass...Jeg er selv uføretrygdet, lurer om eg har krav på fri advokat? Hilsen Johnny

Skrevet

Joda vi har alt skriftlig. Vi har kontakt med henne hver dag på tlf , hun sier ho ikke har det bra.Dårlig matlyst svetter m.m. Ho bare ikke fårstår hvorfor hun er på en son plass...Jeg er selv uføretrygdet, lurer om eg har krav på fri advokat? Hilsen Johnny

Har barnevernet plassert henne på institusjonen? Hvis dette er en barnevernssak, så har dere rett på gratis advokat.

Du kan lese om vilkårene for gratis advokat her:

http://advokatoriet.no/fri_rettshjelp_/

Gjest tikita1234
Skrevet

Har barnevernet plassert henne på institusjonen? Hvis dette er en barnevernssak, så har dere rett på gratis advokat.

Du kan lese om vilkårene for gratis advokat her:

http://advokatoriet.no/fri_rettshjelp_/

Hei, vi har vært gift og har skilte lag, den dagen det skjedde fant barnevernet ut at vår datter måtte reise dit hun er no inntil vi hadde fått alt i orden hver for oss, noen timer etter det var bestemt

måtte vår datter reise. Vi bestemte oss og skille lag og alt skjedde i veldig veldig rolig forme, altså ingen krangel ikke roping altså med andre ord vi snakka om det på en rolig og ordentlig måte. Alt dette skjedde på samme dag vår datter reiste, eg måtte og finne meg en plass og være og kona mi ble igjen i huset hvor hun leier enno. på noen timer var vi alle tre hver sitt sted,det sier seg sjøl at dette ble veldig hard periode for vår datter når hun enno har slitt med sosial angst i ca to år.Før vi skilte oss hadde vår datter et opplegg med miljøarbeidere... Hilsen Johnny

Skrevet

Hei, vi har vært gift og har skilte lag, den dagen det skjedde fant barnevernet ut at vår datter måtte reise dit hun er no inntil vi hadde fått alt i orden hver for oss, noen timer etter det var bestemt

måtte vår datter reise. Vi bestemte oss og skille lag og alt skjedde i veldig veldig rolig forme, altså ingen krangel ikke roping altså med andre ord vi snakka om det på en rolig og ordentlig måte. Alt dette skjedde på samme dag vår datter reiste, eg måtte og finne meg en plass og være og kona mi ble igjen i huset hvor hun leier enno. på noen timer var vi alle tre hver sitt sted,det sier seg sjøl at dette ble veldig hard periode for vår datter når hun enno har slitt med sosial angst i ca to år.Før vi skilte oss hadde vår datter et opplegg med miljøarbeidere... Hilsen Johnny

Det høres ut som om du har rett til gratis advokat.

Gjest tikita1234
Skrevet

Hei, eg er usikker hvordan eg skal gjøre dette, for hele opplegget har barnevernet vært med i fra starten før miljøarbeiderne kom inn og til no. Hvordan skal eg henvenne meg og hvor? Vi må jo få vår datter hjem hun er 29 mil unna, og få begynt på ny og en annen behandling,vet bare ikke kor og hvordan? Hilsen Johnny

Gjest tikita1234
Skrevet

Hei, hvor kan man finne de beste advokatene som er godt inne på angst problemer? Vi bor i troms fylke, hvor kan man lete? Johnny

• 2 uker senere...
Gjest tikita1234
Skrevet

Jo vi har alt skriftlig , har gitt beskjed skriftlig at vi synes at hun ikke skal være der hun er no til barnevernet , hva gjør vi videre med saken? johnny

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...