Gå til innhold

MÅ jeg drikke mere alkohol da?

Anbefalte innlegg

Gjest bluestar
Skrevet

Og så jeg som prøver å slutte....

Det må da finnes andre måter å unngå alzheimer på? Personlig har jeg daglig drikking av alkohol helt i vrangen. Skjønner ikke hvem som oppfant denne fæle drikken? :-) Det smaker ihvertfall ikke godt.

Skrevet

Det må da finnes andre måter å unngå alzheimer på? Personlig har jeg daglig drikking av alkohol helt i vrangen. Skjønner ikke hvem som oppfant denne fæle drikken? :-) Det smaker ihvertfall ikke godt.

Kanskje trening og et godt og variert kosthold gjør samme susen?

Skrevet

*sjokkert* sier du at øl ikke er godt? :)

Gjest bluestar
Skrevet

Kanskje trening og et godt og variert kosthold gjør samme susen?

Det tror jeg nok, kanskje vil det også gi en enda større effekt? Synes ikke om slike undersøkelser hvor de omtrent oppfordrer folk til å drikk hver dag. Fy og fy :)

Gjest bluestar
Skrevet

*sjokkert* sier du at øl ikke er godt? :)

Wellwell :-). En iskald pils i solen er vel ikke helt pyton heller :-).

ink1365380698
Skrevet

Det er ikke lenge siden jeg hørte det motsatte. At alkohol kunne gi demens.

Skrevet

Det er ikke lenge siden jeg hørte det motsatte. At alkohol kunne gi demens.

Hvis man drikker mer enn en enhet for kvinner og to enheter for menn ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...