Gå til innhold

Går bedre nå

Anbefalte innlegg

Gjest Lirr rart!
Skrevet

Fikk brev av legen i dag, har hatt to timer jeg ikke har møtt opp på står det. Husker bare en jeg, han vil vite hvordan jeg har det og hvordan de nye medisinene virker. Har ikke tatt de jeg, men har tatt seroquel om kveldene så det burde holde. Er det ikke litt rart at han sender brev om det når jeg skal der fredag?

Er vel han som surrer nå. Et slikt brev har jeg aldri fått, er det vanlig det?

Er redd for å tro at han bryr seg, så gjør han det egentlig ikke. Hvorfor skulle han det. Får bare holde hodet kaldt, og kroppen oppreist.

Skrevet

Med tanke på at du ikke har møtt opp på de to siste timene, så tenker han vel at sjansen er stor for at du ikke møter opp på fredag også.

Synes det er fint at han sender brev jeg, og synes du bare skal se på det som positivt.

Skrevet

Jeg tror fastlegen din ønsker å hjelpe deg, og det er ikke så rart at han sender et slikt brev.

Fortell at du har tatt seroquel - og ikke de andre medisinene du har fått resept på - og at det ser ut som om seroquel hjelper deg noe. Synes også du kan fortelle om hva behandleren din på dps sa, eller du kan ta med det innlegget du skrev rett etter at du var der sist.

Gjest Lirr rart!
Skrevet

Med tanke på at du ikke har møtt opp på de to siste timene, så tenker han vel at sjansen er stor for at du ikke møter opp på fredag også.

Synes det er fint at han sender brev jeg, og synes du bare skal se på det som positivt.

Å, ja det kan hende at det er det han tror. Men skal møte opp jeg,

Skrevet

Å, ja det kan hende at det er det han tror. Men skal møte opp jeg,

Bra:-)

Gjest Lirr rart!
Skrevet

Jeg tror fastlegen din ønsker å hjelpe deg, og det er ikke så rart at han sender et slikt brev.

Fortell at du har tatt seroquel - og ikke de andre medisinene du har fått resept på - og at det ser ut som om seroquel hjelper deg noe. Synes også du kan fortelle om hva behandleren din på dps sa, eller du kan ta med det innlegget du skrev rett etter at du var der sist.

Hjelpe meg? Er litt redd for å tro det...

Blitt skuffet mange ganger. Kan ta med det jeg skrev i veska, hvis han virker grei skal jeg vise det.

Skrevet

Hjelpe meg? Er litt redd for å tro det...

Blitt skuffet mange ganger. Kan ta med det jeg skrev i veska, hvis han virker grei skal jeg vise det.

Skjønner at du synes det er vanskelig å tro at noen både skal ønske - og være i stand - til å gi deg god hjelp. Jeg er optimistisk på dine vegne og håper at fastlegen din vil kunne bidra.

Gjest Lirr rart!
Skrevet

Skjønner at du synes det er vanskelig å tro at noen både skal ønske - og være i stand - til å gi deg god hjelp. Jeg er optimistisk på dine vegne og håper at fastlegen din vil kunne bidra.

Får håpe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...