Gjest Sinnatagen Skrevet 24. august 2011 Skrevet 24. august 2011 Hva er den beste og mest adekvate måten å få ut sinne på? Er ikke sint på en bestemt person, er forbannet på systemet. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. august 2011 Skrevet 24. august 2011 Gjøre noe fysisk som du blir sliten av? Joggetur, klippe gresset, kjøpe deg en sånn punchingsekk som du kan slå på? Husker jeg gikk ut og klippet gresset da de to jentene ble funnet drept i Baneheia i mai 2000. Var så sint og fortvilet. 0 Siter
Gjest I min fantasi Skrevet 24. august 2011 Skrevet 24. august 2011 Jeg har sprengt skoler i fillebiter, kommunehus, legesenter, på møter har jeg i "Ally Mcbeal stil" slått folk ned med en kjempestor knytteneve! Har også hånet dem tilbake, slik de har hånet meg. Har holdt en pistol og sakt "dette må jeg bare gjøre, det er til det beste for alle" mm. Om det er bra, tror ikke det! Men da får jeg tatt igjen, i min fantasi! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.