Gjest whatewer Skrevet 24. august 2011 Skrevet 24. august 2011 Finnes det pinlige spørsmål pinlige å besvare? ? 0 Siter
frosken Skrevet 24. august 2011 Skrevet 24. august 2011 Hva slags spørsmål skulle det være? Har du noen eksempler? 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. august 2011 Skrevet 24. august 2011 Som det er pinlig for en behandler å svare på i timen mener du? Nei. De har hørt alt før flerfoldige ganger. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 24. august 2011 Skrevet 24. august 2011 Som det er pinlig for en behandler å svare på i timen mener du? Nei. De har hørt alt før flerfoldige ganger. Det kommer an på behandleren, det. Etter min mening bør det være pasientens egne grenser som bestemmer hva som kan tas opp, ikke behandlerens. 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. august 2011 Skrevet 24. august 2011 Det kommer an på behandleren, det. Etter min mening bør det være pasientens egne grenser som bestemmer hva som kan tas opp, ikke behandlerens. "Etter min mening bør det være pasientens egne grenser som bestemmer hva som kan tas opp, ikke behandlerens." Det er en selvfølge. De aller fleste behandlere har hørt det aller meste før. Men leter du godt nok finner du dem som rødmer bare du nevner ordet orgasme, f.eks. Da kan man jo virkelig få litt igjen for pengene man betaler og kjøre terapeuten litt ekstra i en 15 minutters seksualundervisning. Priceless. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 24. august 2011 Skrevet 24. august 2011 "Etter min mening bør det være pasientens egne grenser som bestemmer hva som kan tas opp, ikke behandlerens." Det er en selvfølge. De aller fleste behandlere har hørt det aller meste før. Men leter du godt nok finner du dem som rødmer bare du nevner ordet orgasme, f.eks. Da kan man jo virkelig få litt igjen for pengene man betaler og kjøre terapeuten litt ekstra i en 15 minutters seksualundervisning. Priceless. Min nåværende psykolog (en av dem) er sexolog. (Ja, fakta.) Han spør meg nå og da om diverse saker innefor det området. Jeg er dritflau, men jeg digger det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.