Gå til innhold

Pinlige spørsmål og svar

Anbefalte innlegg

Gjest whatewer
Skrevet

Finnes det pinlige spørsmål pinlige å besvare? ?

Skrevet

Hva slags spørsmål skulle det være? Har du noen eksempler?

Skrevet

Som det er pinlig for en behandler å svare på i timen mener du? Nei. De har hørt alt før flerfoldige ganger.

Skrevet

Som det er pinlig for en behandler å svare på i timen mener du? Nei. De har hørt alt før flerfoldige ganger.

Det kommer an på behandleren, det.

Etter min mening bør det være pasientens egne grenser som bestemmer hva som kan tas opp, ikke behandlerens.

Skrevet

Det kommer an på behandleren, det.

Etter min mening bør det være pasientens egne grenser som bestemmer hva som kan tas opp, ikke behandlerens.

"Etter min mening bør det være pasientens egne grenser som bestemmer hva som kan tas opp, ikke behandlerens." Det er en selvfølge.

De aller fleste behandlere har hørt det aller meste før. Men leter du godt nok finner du dem som rødmer bare du nevner ordet orgasme, f.eks. Da kan man jo virkelig få litt igjen for pengene man betaler og kjøre terapeuten litt ekstra i en 15 minutters seksualundervisning. Priceless.

Skrevet

"Etter min mening bør det være pasientens egne grenser som bestemmer hva som kan tas opp, ikke behandlerens." Det er en selvfølge.

De aller fleste behandlere har hørt det aller meste før. Men leter du godt nok finner du dem som rødmer bare du nevner ordet orgasme, f.eks. Da kan man jo virkelig få litt igjen for pengene man betaler og kjøre terapeuten litt ekstra i en 15 minutters seksualundervisning. Priceless.

Min nåværende psykolog (en av dem) er sexolog. (Ja, fakta.) Han spør meg nå og da om diverse saker innefor det området. Jeg er dritflau, men jeg digger det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...