Gå til innhold

Ubestemmelig og forvirret

Anbefalte innlegg

Gjest Ingrid-85
Skrevet

Jeg er blitt 26 år og kommet til et punkt i livet det jeg er virklig forvirret med meg selv. Jeg føler meg helt fjern,stresst bare fullstendig forvirret. Det er en haug av ting jeg har lyst å gjøre ,samtidig at jeg helt innerst inne ikke vet hva jeg vil, eller vil mest eller vil nok. I det ene øyeblikket vil jeg en tign, i det neste vil jeg noe annet. Det er så utrolig forvirrende at jeg ender med å ikke gjøre noe. Hva kan jeg gjøre med meg selv for å endtenfå gjort de tingene og i hvilken rekke følge, eller hva må jeg gjøre med meg selv får løsne på alle knutene og spørsmålene. Jeg føler meg ubrukelig og nyttesløs her. Vennene og familie merker at jeg ikke er helt meg selv. Jeg er veldig tenkende 24/7. Hvor skal jeg begynne? Trenger hjelp til å sortere tankene mine.

Skrevet

Om du ikke allerede gjør det - begynn med å skrive ned tankene dine. Lag punkter for hva du ønsker. Kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...