Gjest Ingrid-85 Skrevet 24. august 2011 Skrevet 24. august 2011 Jeg er blitt 26 år og kommet til et punkt i livet det jeg er virklig forvirret med meg selv. Jeg føler meg helt fjern,stresst bare fullstendig forvirret. Det er en haug av ting jeg har lyst å gjøre ,samtidig at jeg helt innerst inne ikke vet hva jeg vil, eller vil mest eller vil nok. I det ene øyeblikket vil jeg en tign, i det neste vil jeg noe annet. Det er så utrolig forvirrende at jeg ender med å ikke gjøre noe. Hva kan jeg gjøre med meg selv for å endtenfå gjort de tingene og i hvilken rekke følge, eller hva må jeg gjøre med meg selv får løsne på alle knutene og spørsmålene. Jeg føler meg ubrukelig og nyttesløs her. Vennene og familie merker at jeg ikke er helt meg selv. Jeg er veldig tenkende 24/7. Hvor skal jeg begynne? Trenger hjelp til å sortere tankene mine. 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 24. august 2011 Skrevet 24. august 2011 Om du ikke allerede gjør det - begynn med å skrive ned tankene dine. Lag punkter for hva du ønsker. Kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.