Gå til innhold

Beste behandling for personlighetsforstyrrelser?

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

`"En skal være vennlig og respektfull. Likeledes bør en ha et klart ønske om å hjelpe og bringe fremover. Dette er godt forenlig med å være konfronterende og påpekende når det er nødvendig, og det er også godt forenlig med ansvarliggjøring av pasienten."

Hva er det du babler om nå, er det noen som har sagt noe annet?

Jeg refererer til sitatet fra linken :-)

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

14

• Bella Dotte

10

• XbellaX

9

• Nils Håvard Dahl, psykiater

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg refererer til sitatet fra linken :-)

Du må slutte og uttale deg om ting du ikke har peiling på.

Skrevet

Du må slutte og uttale deg om ting du ikke har peiling på.

Det har jeg gjort for flere tiår siden :-)

Skrevet

Det har jeg gjort for flere tiår siden :-)

Da har du nok en større blind flekk en du vet om selv. Men vi finner sikkert alle forskjellige måter å overleve på.

Gjest pointless
Skrevet

Da har du nok en større blind flekk en du vet om selv. Men vi finner sikkert alle forskjellige måter å overleve på.

Jøsssss... Hva feiler det deg, cathlin? Spist muggsopp eller glemt å ta pilla di?

Synes du er veldig ufin mot nhd.

Skrevet

Kunne du være så snill å forklare meg hva du mener med alt dette? Jeg synes ikke du virker så veldig hyggelig akkurat nå?

Skrevet

Kunne du være så snill å forklare meg hva du mener med alt dette? Jeg synes ikke du virker så veldig hyggelig akkurat nå?

Det er den uhyggelige dagen min. Lev med det.

Skrevet

Jøsssss... Hva feiler det deg, cathlin? Spist muggsopp eller glemt å ta pilla di?

Synes du er veldig ufin mot nhd.

Jeg veier opp for all finheten.

Skrevet

Det er den uhyggelige dagen min. Lev med det.

Jeg lever i beste velgående :-). Ble bare seende ut som et stort spørsmålstegn, men det er til å leve med. Håper dagen i morgen bli mere hyggelig :)

Gjest pointless
Skrevet

Men selv om du har en dårlig dag, så legitimerer ikke det en ufin oppførsel! Hvis du ikke kan la være å slenge dritt til folk, så er det bedre å logge av å finne på noe annet enn å sitte foran pc`n og ugge. God bedring!

Skrevet

Men selv om du har en dårlig dag, så legitimerer ikke det en ufin oppførsel! Hvis du ikke kan la være å slenge dritt til folk, så er det bedre å logge av å finne på noe annet enn å sitte foran pc`n og ugge. God bedring!

Piss off.

Skrevet

Du min yndlingskritiker. Jeg humrer ofte over din raffinerte kritikk. I dag er du ikke helt i slag, men du kommer nok tilbake :-)

Skrevet

Du min yndlingskritiker. Jeg humrer ofte over din raffinerte kritikk. I dag er du ikke helt i slag, men du kommer nok tilbake :-)

Jeg skal prøve å tilgi deg, og huske at du har denne trønderpsykiater-dol-egotrip-forstyrrelsen, og derfor av og til må ta ekstra hensyn.

Skrevet

Jeg skal prøve å tilgi deg, og huske at du har denne trønderpsykiater-dol-egotrip-forstyrrelsen, og derfor av og til må ta ekstra hensyn.

Takk :-)

Skrevet

For å være helt ærlig ble dette veldig zzzzz for min del. Hva er nytt? Hvor langt kommer man med silkehansker og myke puter? Den gyldne middelvei er det noe som heter. Omsorg kommer i mange farger, også i den mer konfronterende, direkte, stabile og faste typen. Jeg har veldig lite tro på at mennesker som sliter med seg selv og med relasjoner til andre mennesker ( særs enig med cath om at pf er et grusomt navn) skal behandles som skjøre porselensdukker. De sliter og har det i perioder ufattelig jævelig, men de går ikke i stykker fordi om man møter dem med en fast og stødig person. Dessuten finner jeg det relativt snedig at vedkommende skriver: "et kan være svært betydningsfullt og helsebringende for en følelsesmessig ensom, fortvilet og hjelpeløs person med personlighetsforstyrrelse å ha en terapeut som viser at han eller hun virkelig forsøker å forstå og være til hjelp." -Akkurat det finner jeg veldig pussig for det er da en selvfølge for alle som er psykisk(og fysisk) syke.

Skrevet

Dette ble en merkelig tråd, litt galskap tror jeg!

Supert :)

Får ikke håpe du blir sint cathlin :)

Sov godt!

Gjest Nok er nok synes jeg
Skrevet

Piss off.

Ta deg sammen!

Hva gir deg rett til å behandle andre som dritt?

Skrevet

Du kan bedre enn surpromp.

Du oppfører deg om om du var 5 år til høsten.

Logg av, og gå og legg deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...