Gå til innhold

De som benekter at 22/7 har skjedd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Konspirasjonsteoriene florerer på nettet. På cluesforum.info er det en gjeng som benekter at det gikk av en bombe i Oslo 22/7, de hevder at massakren på Utøya ikke har skjedd, Anders Behring Breivik eksiterer ikke, AUF har aldri hatt noen sommercamp på Utøya, alle beviser er fabrikkerte, alle etterlatte i media er skuespillere, alle bilder og videoer i media er oppkonstruerte og/eller manipulerte, osv. osv.

Les mer på http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=24&t=1022&start=1575

Hva slags folk er dette. Er de rett og slett stokk dumme, bedriver de en form for avansert humor og har det veldig morsomt, eller er det folk med tunge psykiske diagnoser?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Herregud. Tror ikke det blir sykere enn det der. :o

Skrevet

Herregud, tjueandrejulifornekterne. Det måtte jo bare komme.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det kan vel hende de bare er åpne for alt...

Gjest Elextra
Skrevet

Det kan vel hende de bare er åpne for alt...

''Det kan vel hende de bare er åpne for alt...''

Jeg vil heller si lukkede for alt.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

''Det kan vel hende de bare er åpne for alt...''

Jeg vil heller si lukkede for alt.

Lukket? Hvordan da?

Skrevet

Herregud. Tror ikke det blir sykere enn det der. :o

''Herregud. Tror ikke det blir sykere enn det der. :o''

Jeg kikket på en slik side for en stund siden, altså en side der folk diskuterer og "plukker fra hverandre" det som har skjedd og påstår at det ikke har skjedd.

Bl.a. viste de til et bilde av en av de skadde fra bomben, den skadde og et par mennesker til sto ute på gata og han var full av blod og greier. Grunnen til at de mente dette var skuespillere og alt var bare oppspinn var at de sto foran et skilt der det sto "Spill her". Dette var en amerikansk side og skiltet var inne i en kiosk og hørte til Norsk tipping... *sukker oppgitt*

Gjest Elextra
Skrevet

Lukket? Hvordan da?

Litt flåsete kommentar, men om man utelukker at noe har skjedd virker det ikke spesielt "åpent" på meg.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Litt flåsete kommentar, men om man utelukker at noe har skjedd virker det ikke spesielt "åpent" på meg.

Nei, ikke på meg heller, faktisk.

Men det kan jo hende noen av dem bare tenker det da, uten at de nødvendigvis er helt sikre.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jævla idioter!

Hva er en "idiot", og hvorfor er de "jævlige"?

Skrevet

Hva er en "idiot", og hvorfor er de "jævlige"?

Anbefaler at du sjekker ut hva de faktisk skriver på det forumet, ikke minst om offrene.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Anbefaler at du sjekker ut hva de faktisk skriver på det forumet, ikke minst om offrene.

Orker ikke.

Gjest pointless
Skrevet

Dette fenomenet er ikke ukjent. Det finnes noen som benekter holocost også. At jødene ikke ble jaktet på og drept i milliontall.

Slike idioter finnes dessverre overalt.

Skrevet

Bevares. Så ufattelig grusomt hvordan de henger ut familien til den ene avdøde der. Du vet de skulle hatt skambank, men skulle man banke hver enda idiot på denne planeten så hadde man jo aldri fått gjort annet.

Skrevet

Bevares. Så ufattelig grusomt hvordan de henger ut familien til den ene avdøde der. Du vet de skulle hatt skambank, men skulle man banke hver enda idiot på denne planeten så hadde man jo aldri fått gjort annet.

''Du vet de skulle hatt skambank, men skulle man banke hver enda idiot på denne planeten så hadde man jo aldri fått gjort annet.''

Du ville jo fått store muskler! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

''Du vet de skulle hatt skambank, men skulle man banke hver enda idiot på denne planeten så hadde man jo aldri fått gjort annet.''

Du ville jo fått store muskler! ;-)

Med vennlig hilsen

Godt poeng! :-)

Skrevet

*Målløs*

Jeg kan ikke tro annet enn at det er noe galt med hodet til disse folkene.

Dette er noen av "bevisene" på at dette bare er fake, i tillegg til det som Lillemus nevner lenger ned om "spill her" (Norsk Tipping):

* En ung fpu-mann forteller på TV at kjæresten hans var på øya. Dette er 'fake' fordi det ikke går an at en fra frp er kjæreste med en fra AUF... Dessuten heter han "Lavrans Kierulf", hvilket omtales av en av de norske konspiratørene som "a frankly unheard of/absurd Norwegian name", som jo er en meget spesiell ting å si fra en som har vokst opp i et land med både Kristin Lavransdatter og "Ja vi elsker".

* En journalist viser seg å hete Christian Agelen. Dette er jo nesten det samme som "Christian Angel", ergo må det være et oppdiktet navn som henspeiler på at ABB skulle være kristen...

* Bildet i linken under har tydeligvis vært diskutert som et bevis på at det er fake pga van'en. Jeg har ikke sett hva de mener er mystisk med den bilen, men en annen legger til om dette bildet: "Even regardless of the van, there's plenty to chew on here: the person in the middle has a rather odd looking leg; the boat (put straight on rough/sharp rocks? Ouch ouch ouch!) and the water surrounding it don't exactly match in the most natural way I've ever seen. The water itself looks fake-ish."

Her letes det med lykt og lupe over alt etter "clues".

http://is13.snstatic.fi/kuvat/norjasaari/img-1288514682706.jpeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...