Gå til innhold

Tilpasningsforstyrrelse

Gjest tilpasningsforstyrra

Anbefalte innlegg

Gjest tilpasningsforstyrra
Skrevet

Jeg har behov for å lese om tilknytningsforstyrrelser, men finner så lite når jeg søker. Har noen tips til et seriøst nettsted der jeg kan lese meg opp?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Tilpasning eller tilknytning?

Gjest tilKNYTNINGsforstyrra
Skrevet

Tilpasning eller tilknytning?

Tilknytning

Gjest tilKNYTNINGsforstyrra
Skrevet

Har lest den, hjalp meg fint lite.

Alt psykologen forteller stemmer, men det er ikke det samme som står her. Husker ikke akkurat hva hun sier, men det er ikke dette.

Har lest om den reaktive varianten, det er ikke den, men finner lite om den udiskriminerende (som vel sikkert er det det er snakk om).

Synes bare det er rart at det finnes så lite nettinfo, det meste virker myntet på foreldre som har barn med dette.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Har lest den, hjalp meg fint lite.

Alt psykologen forteller stemmer, men det er ikke det samme som står her. Husker ikke akkurat hva hun sier, men det er ikke dette.

Har lest om den reaktive varianten, det er ikke den, men finner lite om den udiskriminerende (som vel sikkert er det det er snakk om).

Synes bare det er rart at det finnes så lite nettinfo, det meste virker myntet på foreldre som har barn med dette.

Hva med denne?

http://scholar.google.no/scholar?q=tilknytningsforstyrrelse&hl=no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...