Gjest skremte livskiten av meg. Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg var bare 10 år, men han skremte tydeligvis livskiten ut av meg, jeg plages fortsatt jeg av måten han var på... kanskje pga jeg så hva han var i stand til, han burde absolutt ikke vært lærer. Jeg var blant de sjenerte i klassen og satt alltid musestille... faktisk var jeg litt for stille. Så så jeg en av rampeguttene drev og gjorde grimaser til sidemannen, dette syntes jeg var morsomt og ville vise min sidemann. Dette så læreren og ble rasende, ja han formelig eksploderte. Han så faktisk ut som han var i stand til å grisebanke meg... Jeg som ikke var vant til å få kjeft - fordi jeg aldri gjorde noe galt, ble jo livredd, og de andre i klassen - som var rampete 99 % av tiden flirte og syntes jeg fortjente dette, for jeg var jo gullungen og fikk aldri kjeft, så dette hadde jeg godt av! Og ikke nok med det. Han iakttok meg resten av timen, jeg satt og leste i boken jeg, men han bare smelte til - følger du med eller!!!!!!! Eh... jeg ble jo helt forstyrret... Hadde jeg vært litt modigere hadde jeg fortalt om dette til klasseforstanderen eller foreldrene mine, for jeg syns absolutt ikke dette var rette måten å takle dette på. Greit nok med urokråkene i klassen, men jeg som alltid var stille, og nå gjorde jeg en liten grimase, det var nok til å få han til å klikke... SYYYYYYYYYYYK fyr! Han er nok pensjonist nå, så det er vel for sent å få han suspendert hehe Jaja kan hende dere mener han taklet meg rett, jeg vet ikke... Men jeg syns egentlig jeg hadde godt av å gjøre en liten rampestrek i timen, for jeg var egentlig altfor snill... jeg satt jo bare stille og turte ikke gjøre annet enn lærerne sa, til mine medelevers forargelse, de mente jeg var gullunge, men det var jeg jo ikke, jeg turte rett og slett ikke annet. Det jeg syns er ille er at dette "spøkelset" plager meg ennå... Jaja, men nå - som en del av terapien, deler jeg denne historien med dere, ut av systemet. Nå skal jeg ikke tenke mer på han drittsekken, så håper jeg mine barn slipper å møte slike lærere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Du har antakelig vært den berømte dråpen som fikk begeret til å flyte over. Hvis de andre i klassen var rampete 99% av tiden, hadde jo læreren litt å slite med. Han taklet tydeligvis ikke at selv den rolige eleven bikket over og begynte å tulle. Selvfølgelig skulle han ikke latt det gå ut over deg, men lærere er også mennesker med reaksjoner som iblant kan være irrasjonelle. Akkurat som når selv den beste fotballdommer tar en enkelt avgjørelse som får ham til å se ut som en blind ku. Når kampen er over, må alle prøve å huske helheten, ikke bare enkeltepisoden. Det er ingen grunn i verden til å la en utagerende lærer, idrettsdommer eller parkeringsvakt prege livet. Det høres veldig fornuftig ut at du har bestemt deg for å ikke tenke mer på saken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Litt av poenget var kanskje å skremme deg. Slik at du ikke ble en bråkebøtte som mange av de andre i klassen. Enkelte kan en ikke gjøre noe med og da reagerer en ofte ikke så sterkt. Men han hadde kanskje større forhåpninger til deg, og da ble han både skuffet og ville sikre seg at du forble en mønsterelev (i hans øyne). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Du har antakelig vært den berømte dråpen som fikk begeret til å flyte over. Hvis de andre i klassen var rampete 99% av tiden, hadde jo læreren litt å slite med. Han taklet tydeligvis ikke at selv den rolige eleven bikket over og begynte å tulle. Selvfølgelig skulle han ikke latt det gå ut over deg, men lærere er også mennesker med reaksjoner som iblant kan være irrasjonelle. Akkurat som når selv den beste fotballdommer tar en enkelt avgjørelse som får ham til å se ut som en blind ku. Når kampen er over, må alle prøve å huske helheten, ikke bare enkeltepisoden. Det er ingen grunn i verden til å la en utagerende lærer, idrettsdommer eller parkeringsvakt prege livet. Det høres veldig fornuftig ut at du har bestemt deg for å ikke tenke mer på saken. ''Akkurat som når selv den beste fotballdommer tar en enkelt avgjørelse som får ham til å se ut som en blind ku'' *lol* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Du har antakelig vært den berømte dråpen som fikk begeret til å flyte over. Hvis de andre i klassen var rampete 99% av tiden, hadde jo læreren litt å slite med. Han taklet tydeligvis ikke at selv den rolige eleven bikket over og begynte å tulle. Selvfølgelig skulle han ikke latt det gå ut over deg, men lærere er også mennesker med reaksjoner som iblant kan være irrasjonelle. Akkurat som når selv den beste fotballdommer tar en enkelt avgjørelse som får ham til å se ut som en blind ku. Når kampen er over, må alle prøve å huske helheten, ikke bare enkeltepisoden. Det er ingen grunn i verden til å la en utagerende lærer, idrettsdommer eller parkeringsvakt prege livet. Det høres veldig fornuftig ut at du har bestemt deg for å ikke tenke mer på saken. *signerer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.