mariaflyfly Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Prøvde meg på litt feilslått ironi ang røyklukt; regner med at de fleste er for høflige til å påpeke ubehag. Til tross for at jeg aldri røyker innendørs, vasker hendene og pusser tenner / tar en tyggis o.l., kjenner til og med jeg ubehagelig røyklukt fra en del røykere :-/ Mao tar jeg det til meg Og jeg prøver virkelig å nyte kaffe uten røyk, begynner å forstå at kaffe er et nytelsesmiddel som ikke avhenger av en sigarett (og jeg er glad i kaffe) - men jeg strever... ''Og jeg prøver virkelig å nyte kaffe uten røyk, begynner å forstå at kaffe er et nytelsesmiddel som ikke avhenger av en sigarett (og jeg er glad i kaffe) - men jeg strever...'' Kaffe er mye bedre med sjokolade enn noe annet! Hilsen sukkeravhengige 0 Siter
Sør Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 ''Og jeg prøver virkelig å nyte kaffe uten røyk, begynner å forstå at kaffe er et nytelsesmiddel som ikke avhenger av en sigarett (og jeg er glad i kaffe) - men jeg strever...'' Kaffe er mye bedre med sjokolade enn noe annet! Hilsen sukkeravhengige Og sjokolade er godt for hjertet! http://www.side2.no/helse/article3219183.ece Kaffe er bra mot diabetes 2. Du lever sunt, med andre ord! Med vennlig hilsen 0 Siter
Angustia Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Jeg er 100% enig med frosken i at totalavhold er eneste veien å gå. Du vil bli overrasket over hvor for den 'kroppslige' abstinensen avtar. Ved å røyke bare litt opprettholder du suget på røyk. Jeg "hører" hva du sier og er enig i teorien... Problemet mitt er å oevrføre det i praksis :-/ Klamrer meg fortsatt til "kriserøykene", delvis fordi jeg innbiller meg at jeg da har kontroll, dvs jeg har "styrke" til å velge dem bort, og delvis for å ha dem i "krisesituasjoner". Mens jeg skriver dette innser jeg hvor patetisk og sjølmotsigende det er. OK, nok en gang må jeg sette teori ut i praksis, men er usikker på utfallet... 0 Siter
Angustia Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 ''Og jeg prøver virkelig å nyte kaffe uten røyk, begynner å forstå at kaffe er et nytelsesmiddel som ikke avhenger av en sigarett (og jeg er glad i kaffe) - men jeg strever...'' Kaffe er mye bedre med sjokolade enn noe annet! Hilsen sukkeravhengige Jepp, har nettopp oppdaga det :-) Veit ikke om det er så mye bedre, men nylig har jeg fått kake- og sjokoladefavoritter! *Angustia fokuserer på at kaffe "solo" er godt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.