Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde meg på litt feilslått ironi ang røyklukt; regner med at de fleste er for høflige til å påpeke ubehag. Til tross for at jeg aldri røyker innendørs, vasker hendene og pusser tenner / tar en tyggis o.l., kjenner til og med jeg ubehagelig røyklukt fra en del røykere :-/

Mao tar jeg det til meg :) Og jeg prøver virkelig å nyte kaffe uten røyk, begynner å forstå at kaffe er et nytelsesmiddel som ikke avhenger av en sigarett (og jeg er glad i kaffe) - men jeg strever...

''Og jeg prøver virkelig å nyte kaffe uten røyk, begynner å forstå at kaffe er et nytelsesmiddel som ikke avhenger av en sigarett (og jeg er glad i kaffe) - men jeg strever...''

Kaffe er mye bedre med sjokolade enn noe annet!

Hilsen sukkeravhengige

Skrevet

''Og jeg prøver virkelig å nyte kaffe uten røyk, begynner å forstå at kaffe er et nytelsesmiddel som ikke avhenger av en sigarett (og jeg er glad i kaffe) - men jeg strever...''

Hilsen sukkeravhengige

Og sjokolade er godt for hjertet!

http://www.side2.no/helse/article3219183.ece

Kaffe er bra mot diabetes 2.

Du lever sunt, med andre ord!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg er 100% enig med frosken i at totalavhold er eneste veien å gå. Du vil bli overrasket over hvor for den 'kroppslige' abstinensen avtar. Ved å røyke bare litt opprettholder du suget på røyk.

Jeg "hører" hva du sier og er enig i teorien... Problemet mitt er å oevrføre det i praksis :-/ Klamrer meg fortsatt til "kriserøykene", delvis fordi jeg innbiller meg at jeg da har kontroll, dvs jeg har "styrke" til å velge dem bort, og delvis for å ha dem i "krisesituasjoner".

Mens jeg skriver dette innser jeg hvor patetisk og sjølmotsigende det er. OK, nok en gang må jeg sette teori ut i praksis, men er usikker på utfallet...

Skrevet

Hilsen sukkeravhengige

Jepp, har nettopp oppdaga det :-) Veit ikke om det er så mye bedre, men nylig har jeg fått kake- og sjokoladefavoritter!

*Angustia fokuserer på at kaffe "solo" er godt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...