Gå til innhold

Hvorfor NHD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det alltid sånn at jeg enten må ringe deg på dyrt nummer eller legge brev til deg som også koster penger for å få svar? Andre får jo svar stup i ett.

Skrevet

''ringe deg på dyrt nummer''

Seriøst?

Trodde ikke psykiatrien hadde 8...nr, ikke bedre enn spåkoner da jo :(

Skuff!

Skrevet

Det er mindre enn seks timer siden du stilte spørsmålet ditt. Synes kanskje du kunne være litt mer tålmodig ;.)

Skrevet

''ringe deg på dyrt nummer''

Seriøst?

Trodde ikke psykiatrien hadde 8...nr, ikke bedre enn spåkoner da jo :(

Skuff!

Joda, han har et nummer som koster rundt 30 kroner minuttet. Man får faktura i posten. Man kan skrive brev for 100 kroner pr. brev.

Han har svart andre etter at jeg stilte spørsmålet mitt for seks timer siden.

Skrevet

Joda, han har et nummer som koster rundt 30 kroner minuttet. Man får faktura i posten. Man kan skrive brev for 100 kroner pr. brev.

Det er ingen som kan kreve å få svar fordi om de spør, enig? Har du behandler eller lege, ville kanskje vært klokt å benytte seg av dem fremfor å betale?

Skrevet

Det var rart å vite. Jaja.

Skrevet

Det er ingen som kan kreve å få svar fordi om de spør, enig? Har du behandler eller lege, ville kanskje vært klokt å benytte seg av dem fremfor å betale?

Jeg har ikke time hos legen før i Oktober. Å komme gjennom i telefontiden er en håpløs affære. Derfor betaler jeg heller, men av og til prøver jeg meg her og håper på et gratis svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...