Gjest Tmn15 Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Hei. Jeg er ei jente på snart 15 år. For noen år siden ble jeg påkjørt av en stor bil og fikk små brudd i ryggen. Nå 2 år senere ligger jeg helt slaktet på sofaen med en rygg som ikke fungerer, knærene mine er ømme og vonde, kragebeina mine verker og jeg har noen kuler i halsen.. Jeg sliter også med å få i meg mat og gå.. Vet noen av dette kan være og burde jeg dra til en lege? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Jeg tror ikke det er sammenheng med ulykken. Men jeg tror at du bør gå til legen ja, og at det kan se ut som en type infeksjon..borrelia eller kyssesyke for eksempel. Du sier ikke noe om hvor lenge du har hatt det slik, eller hvordan det startet? Ring legen du. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Ja, du bør dra til lege. Det er nesten umulig på nett å si noe fornuftig om hva dette kan være. 0 Siter
Gjest Tmn15 Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Jeg tror ikke det er sammenheng med ulykken. Men jeg tror at du bør gå til legen ja, og at det kan se ut som en type infeksjon..borrelia eller kyssesyke for eksempel. Du sier ikke noe om hvor lenge du har hatt det slik, eller hvordan det startet? Ring legen du. Jeg har hatt mye vondt i ryggen før. Alt har egentlig startet med at jeg har hatt så sikkelig mye vondt i hodet... Ømheten i knæra begynte for noen dager siden. Jeg er i tillegg aktiv innenfor håndball.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.