Gå til innhold

Hjelp, frykter NMS

Anbefalte innlegg

Gjest Mr. Brightside
Skrevet

Hei, jeg er en 26 år gammel og gått på antipsykotika siden jeg var 19. Jeg har samtidig også gått på antidepresiva og ritalin denne perioden. Jeg legger også til at jeg er langt fra ukjent når det kommer til amfetamin, mdma, cannabis og resten av ulovlighetene (gjerne med extremdoser doser) Jeg snublet over en artikkel om noe som heter NMS. En nevrologisk lidelse som skyldes ødelagt D2 reseptor. I det siste har jeg hatt mange av disse syptomene. Temperaturen kan jage opp og ned så dusjen er eneste fluktvei, jeg kan helt uten grunn begynne å sil svette, blodtrykket kan hive meg i bakken så jeg besvimer og våkner en uvist tid etterpå, desutten begynner armene og benene å sove helt uten grunn. Legger også til at jeg har ukontolerte bevegeler i ansikt og fingrer men ikke under anfall. Disse anfallene kan skje når som helst uten at jeg er påvirket eller medisnert (mye). Nevnte Over at jeg jeg gikk på antipsykotika, og leste at NMS kan dannes med langvarig bruk av antipsykotika. I artikkelen sto det at disse anfallene varte i opptil 8 uker. Legger til at jeg også har open og closed eye halisunasjoner i ikke ruset tilstand. Det jeg lurer på er siden mine anfall bare varer noen timer (1-9) er dette samme sykdom elller kan det ligge noe annnet bak? Begynner å inse nå at disse anfallene ikke bare er en spøk men kansje nervlogiske skader fra årevis med missbruk... MEDESINLISTE: (Apsy)Ablilify, Respodol, Truxal, Haldol, Nozinan, Zyprexa. (Adep)Remeron, Cipralex, Welburtin, Tolvon. Jeg har ikke brukt alle disse samtidig men i vekslende perioder de siste 7 årene. HJELP HVA ER GALT MED KROPPEN MIN :-) ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...