motorPrøysen Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Om bl.a. metakognitiv terapi og konspirasjonsteorier. Streames NÅ, men håper de lar videoen ligge. http://www.ntnu.no/aktuelt 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Jeg så det, tusen takk for tipset! Den merkelige dialekten til Joar(?) ble litt intenst for meg, men alle foredragene var veldig interessante. Jeg fikk dog nok av Dyrendals nedlatenhet og hersketeknikker veldig fort... 0 Siter
Gjest clkk Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Jeg så det, tusen takk for tipset! Den merkelige dialekten til Joar(?) ble litt intenst for meg, men alle foredragene var veldig interessante. Jeg fikk dog nok av Dyrendals nedlatenhet og hersketeknikker veldig fort... Ligger det ute på nett nå også, eller var det kun direktesendt? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Ligger det ute på nett nå også, eller var det kun direktesendt? Dessverre - jeg finner det ihvertfall ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.