Gjest Også en mamma Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 At en skal være forsiktig med å "overse" dette som kan være oppgitthet, forstadie til depresjon ol Det er ikke sikkert at alt går på ren giddaslaushet Jeg hadde krevet en runde med kyndige. Bla siden han nå står uten skole og jobb kvalifiserer til at han skal bli plukket opp av skolesystemet, en etat som jeg ikke husker navnet på men som skal bidra ungdommene med å finne ut hva de vil, alternative retninger, arbeidsplasser, utplasseringer etc Hva med folkehøyskole? En linje han lyster veldig på. Et år med kreativitet, muligheter men uten karakterstress og mas. Et år å vokse på, finne seg selv på Kjenner jo ikke denne gutten men tror det kan være svært farlig å dytte til side i straff/konsekvens. Det er nok i mange tilfeller mye bedre å ta tak i det og finne alternative måter å leve livet på, i allefall for en periode. For å få opp iveren og pågangsmotet ikke minst Lykke til Beklager, ble oppmerksom på nå at dette gjaldt ei datter (skrev "han") Mitt svar er dog det samme 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.