Gå til innhold

NHD - overlever et forhold uten seksuell kjemi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, innmari teit - det ser jeg nå... Men tenker vel noe i den duren at når man opplever sterk kjemi med et annet menneske, binder den deg veldig til det mennesket. Når derimot kjemien ikke er tilstede i livet, vil fraværet av den gjøre deg ulykkelig og uharmonisk.

Jeg vet iallefall at etter ha opplevd denne sterke kjemien med et menneske, kommer jeg aldri til å nøye meg med noe mindre ;)

Selvsagt vet jeg at et forhold ikke vil føles himmelstormende for evig, men jeg tror at når man har starta med sterk kjemi, så er det større sjanser for at man vil kunne lykkes i et samliv :)

• Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• huuff

63

• Colette

14

• ink1365380698

11

• Lillemus

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvordan gikk dagen i dag mht å tenke på røyklukt ;-)?

Takk for at du bryr deg, Prust! Det gikk dårlig :-( Unnskylder meg med at det er så mange ugreie ting som skjer for tida, men veit det er en tåpelig unnskyldning...

Skrevet

Jeg vet iallefall at etter ha opplevd denne sterke kjemien med et menneske, kommer jeg aldri til å nøye meg med noe mindre ;)

Selvsagt vet jeg at et forhold ikke vil føles himmelstormende for evig, men jeg tror at når man har starta med sterk kjemi, så er det større sjanser for at man vil kunne lykkes i et samliv :)

Da har vi begge opplevd hvor fantastisk det er med kjemi!

Jeg tror også den må være der for at man ska bli fornøyd. Jeg vet bare ikke om jeg tør å gamble på at jeg finner den igjen...

Skrevet

Da har vi begge opplevd hvor fantastisk det er med kjemi!

Jeg tror også den må være der for at man ska bli fornøyd. Jeg vet bare ikke om jeg tør å gamble på at jeg finner den igjen...

Hvorfor ta til takke med et forhold som ikke føles helt "rett"?

Jeg tror ikke det er slik at det kun er en eneste person som føles "riktig", og jeg ville iallefall ikke hatt en fyr jeg kun hadde kjemi med seksuelt.... alt annet er minst like viktig! :)

Skrevet

Takk for at du bryr deg, Prust! Det gikk dårlig :-( Unnskylder meg med at det er så mange ugreie ting som skjer for tida, men veit det er en tåpelig unnskyldning...

Ønsker deg en god dag i morgen - med alt det som har vært vanskelig :-)

Skrevet

Ønsker deg en god dag i morgen - med alt det som har vært vanskelig :-)

Tusen takk, prust :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...