Gondor Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 I går var jeg på et nytt AA møte. Jeg lærte mye. Da jeg kom hjem om kvelden ringte min eldste sønn meg og spurte om jeg hadde drukket. Nei sa jeg. Har du tenkt til å drikke spurte han så. Nei sa jeg. Gjett om det var deilig å kunne si! 0 Siter
Gjest winda Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Synes du er veldig flink. Fortsett sånn :-) 0 Siter
Sør Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 ''Gjett om det var deilig å kunne si!'' Jeg gjetter "ja"! :-) Nå synes jeg du skal passe på den ekstra selvtilliten og stoltheten du har fått. Husk den. Husk følelsen, slik at du kan minne deg selv på den, og bruke den styrken du nå VET du har, hvis du skulle bli fristet (f. eks. hvis noe vanskelig skjer). Husk på dette. Du VET du kan! Det er ikke noen tvil! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gondor Skrevet 27. august 2011 Forfatter Skrevet 27. august 2011 ''Gjett om det var deilig å kunne si!'' Jeg gjetter "ja"! :-) Nå synes jeg du skal passe på den ekstra selvtilliten og stoltheten du har fått. Husk den. Husk følelsen, slik at du kan minne deg selv på den, og bruke den styrken du nå VET du har, hvis du skulle bli fristet (f. eks. hvis noe vanskelig skjer). Husk på dette. Du VET du kan! Det er ikke noen tvil! Med vennlig hilsen Tusen takk! Jeg setter inn alle kluter. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.