Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg på et nytt AA møte. Jeg lærte mye. Da jeg kom hjem om kvelden ringte min eldste sønn meg og spurte om jeg hadde drukket. Nei sa jeg. Har du tenkt til å drikke spurte han så. Nei sa jeg.

Gjett om det var deilig å kunne si!

Skrevet

''Gjett om det var deilig å kunne si!''

Jeg gjetter "ja"! :-)

Nå synes jeg du skal passe på den ekstra selvtilliten og stoltheten du har fått. Husk den. Husk følelsen, slik at du kan minne deg selv på den, og bruke den styrken du nå VET du har, hvis du skulle bli fristet (f. eks. hvis noe vanskelig skjer).

Husk på dette. Du VET du kan! Det er ikke noen tvil!

Med vennlig hilsen

Skrevet

''Gjett om det var deilig å kunne si!''

Jeg gjetter "ja"! :-)

Nå synes jeg du skal passe på den ekstra selvtilliten og stoltheten du har fått. Husk den. Husk følelsen, slik at du kan minne deg selv på den, og bruke den styrken du nå VET du har, hvis du skulle bli fristet (f. eks. hvis noe vanskelig skjer).

Husk på dette. Du VET du kan! Det er ikke noen tvil!

Med vennlig hilsen

Tusen takk! Jeg setter inn alle kluter. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...