Kelia Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Har hørt at støvler som Muck boot? el noe lignende er lettere og bedre? enn de vanlige støvlene som vi alltid har brukt. Vil gjerne ha noen støvler som ikke er så tunge i alle fall .Tips? Stlr 35 og 31. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg synes ikke muck bootsene er noe lettere enn vanlige gummistøvler, de er ganske klumpete også. Dessuten blir man fort klam og fuktig i dem., i alle fall blir jeg det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Muck Boots er blytunge! Jeg gav bort mine, orket ikke å gå i dem. Hadde noen Viking-støvler for ca. 20 år siden som var både lette og gode på foten, og hadde skikkelig såle (ikke seilerstøvler). Selvfølgelig gikk de ut av produksjon, og jeg har ikke klart å finne noen som ligner (nei, ikke sånne grønne... litt lavere, men med snøring). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Crocs-støvlene veier _ingenting_, men de puster ikke heller - så man blir fort klam på foten av dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelia Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Jeg synes ikke muck bootsene er noe lettere enn vanlige gummistøvler, de er ganske klumpete også. Dessuten blir man fort klam og fuktig i dem., i alle fall blir jeg det. Takk for tilbakemelding. Bruker dine barn vanlige gummistøvler da altså? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelia Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Crocs-støvlene veier _ingenting_, men de puster ikke heller - så man blir fort klam på foten av dem. men fungerer de fint om man bare har ullsokker rett på huden? hvilke støvler bruker dine barn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Crocs-støvlene veier _ingenting_, men de puster ikke heller - så man blir fort klam på foten av dem. ''men de puster ikke heller - så man blir fort klam på foten av dem.'' Dette gjelder vel gummistøvler generelt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 ''men de puster ikke heller - så man blir fort klam på foten av dem.'' Dette gjelder vel gummistøvler generelt? ''Dette gjelder vel gummistøvler generelt?'' Jeg blir mye klammere i muck bootsene enn i mine vanlige billige gummistøvler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Takk for tilbakemelding. Bruker dine barn vanlige gummistøvler da altså? Ja. ) I den grad den slags fottøy brukes lenger... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 ''Dette gjelder vel gummistøvler generelt?'' Jeg blir mye klammere i muck bootsene enn i mine vanlige billige gummistøvler. Men her var det snakk om Crocs og ikke muck boots. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Men her var det snakk om Crocs og ikke muck boots. ''Men her var det snakk om Crocs og ikke muck boots.'' Sånn kan det gå når man leser og svarer rett fra 100 nyeste. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 ''Men her var det snakk om Crocs og ikke muck boots.'' Sånn kan det gå når man leser og svarer rett fra 100 nyeste. ) Ingen stor feil :-) Jeg har ikke erfaring med muck boots eller crocs-støvler, men jeg vet jo at gummistøvler er klammere enn ikke-gummistøvler :-) Men med ullsåle og ullsokker går det jo fint en ganske lang stund. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 ''men de puster ikke heller - så man blir fort klam på foten av dem.'' Dette gjelder vel gummistøvler generelt? Nei, disse er verre. De er er helt like som vanlige crocs, bortsett fra at de er formet som støvler og er tette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 men fungerer de fint om man bare har ullsokker rett på huden? hvilke støvler bruker dine barn? Hun brukte Crocs en stund, for de veier virkelig ingenting - men så ble hun helt våt på foten av dem likevel fordi hun ble så klam. Vet ikke om ullsokker fungerer, hun er allergisk mot ull. Men nå bruker vi Viking 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Nei, disse er verre. De er er helt like som vanlige crocs, bortsett fra at de er formet som støvler og er tette. Ok, jeg har ikke erfaring med vanlig crocs heller, bare billig-kopi! ;-) Og de brukes KUN ut & inn av hytta, og til nød 100 meter ned i veien for å hente posten ;-) Og da er det jo grenser for hvor klamt det blir, og de har jo luftehull også. Men jeg merker at de er helt håpløse å bruke hvis jeg er bare det minste våt på føttene - da "sklir" jeg inne i skoen med fare for trynings. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hun brukte Crocs en stund, for de veier virkelig ingenting - men så ble hun helt våt på foten av dem likevel fordi hun ble så klam. Vet ikke om ullsokker fungerer, hun er allergisk mot ull. Men nå bruker vi Viking Hvis du med "allergisk" ikke mener bokstavelig, kan det jo hende det går greit med en ullsåle, og så vanlige sokker? Ellers synes jeg jo at det funker helt fint med 'vanlige' gummistøvler, da, de dagene det er så vått at det ikke går med gore tex. Mitt barn har bare hatt "vanlige" støvler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hvis du med "allergisk" ikke mener bokstavelig, kan det jo hende det går greit med en ullsåle, og så vanlige sokker? Ellers synes jeg jo at det funker helt fint med 'vanlige' gummistøvler, da, de dagene det er så vått at det ikke går med gore tex. Mitt barn har bare hatt "vanlige" støvler. Ullsåle og sokker går bra, men nå har hun vanlige støvler så det er ikke et problem lenger 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Barna våre (5, 10 og 11) har brukt Dock Boots de to siste vintrene - og er veldig begeistret for dem. De er lette, holder godt på varmen, er vanntette og skulle de få vann i seg så tørker de fort. Anbefales!!! I fjor høst betalte vi 350,-/par. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.