Gå til innhold

Trenger hjelp til hjemmeleksa mi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått i "hjemmelekse" å skrive ned det positive jeg kan komme på om meg selv og da lurer jeg på om det er viktig at det er jeg som selv kommer med argumentene eller om jeg kan få hjelp av andre for å få ned noen ord på papiret. Er det for at jeg skal "se" at de rundt meg ikke deler min oppfatning av meg selv jeg (ifølge behandler) eller er det for at jeg skal måtte mene/tro på det selv også? Beklager innviklet spørsmål, men håper noen forstår hva jeg mener...

Skrevet

Det er ingen hjemmelekse å be andre om å si positive ting om deg, her tror jeg det menes du må sette i sving de små grå :-)

Skrevet

Foreslår at du først bruker tid på å skrive det du selv kommer på. Etterpå kan du evt. spørre de rundt deg og skrive det på en egen liste.

Skrevet

Foreslår at du først bruker tid på å skrive det du selv kommer på. Etterpå kan du evt. spørre de rundt deg og skrive det på en egen liste.

Godt råd med to lister =) Det vanskeligste blir vel å skrive ned noe positivt om seg selv som man faktisk tror på og kan stå for...

Skrevet

Det er ingen hjemmelekse å be andre om å si positive ting om deg, her tror jeg det menes du må sette i sving de små grå :-)

Det var det jeg fryktet... =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...