Gjest barn, ungdom og voksne Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hei. Jeg lurer på hvorfor det må være alder på BUP poliklinikk? Jeg lurer også på hvorfor ikke barn, ungdomer og voksene kan få hjelp av psykolog på det stedet de ønsker. Altså at de som ønsker å få hjelp på BUP poliklinikk at de får det uansett om de er barn eller voksen og de som ønsker å få hjelp på DPS poliklinikk at de får det uansett om de er barn eller voksen? Jeg lurer også på hvorfor de ikke kunne gjort det slik at de som har hjerneskadder, bokstavdiagnoser, er psykisk utviklingshemmet osv at barn, ungdomer og voksene ikke kan få retten til å få hjelp fra BUP og barn, ungdomer og voksene som har angst? depresjon osv uten andre ting at de ikke kan få hjelp fra DPS? Det hadde jo på en måte vært bedre, for da hadde de ikke gruppert etter alderen, men ut i fra om de har kun angst, depresjon osv alene eller om de har bokstavdiagnose eller andre slike diagnoser i tilegg. Hva mener andre her om det med alder på BUP? Hva er alderen til å få hjelp fra BUP nå? Er det 23 år eller er de på vei til å ta bort alderen? Håper på svar av dere som kan svare. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.