Gå til innhold

- Frp gjev næring til folk som ABB


Sør

Anbefalte innlegg

''Framstegspartiet tilhøyrer eit høgreekstremt miljø som inspirerer personar som massedrapsmannen Anders Behring Breivik, meiner den norsk-franske presidentkandidaten Eva Joly.

– Parti som Frp fyrer opp under hatet. Når ein med svak personlegdom møter på deira teoriar, kan det fyra opp under galskapen. Det trur eg bestemt kan ha skjedd med Anders Behring Breivik. Dei galne rasistteoriane hans fekk næring frå dei ekstreme tankane til slike parti, seier Joly til NRK.

Joly understrekar at ho ikkje meiner Frp står for dei ekstreme, islamfiendtlege haldningane som fekk Behring Breivik til å drepa 77 menneske.

– Men det ligg verkeleg hat i det underspråket som Frp brukar, presiserer Joly.''

Kilde: http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7759760

Når man ser hva Frp og deres tilhengere har liret av seg gjennom tidene, så er det vanskelig å argumentere mot henne, spesielt siden hun er så presis i språket.

I dag er det muslimer/asylsøkere det gjelder. Tidligere og i fremtiden jøder, trygdede, samer, alenemødre, homofile, samer, funksjonshemmede. Det handler ikke så mye om hvilken folkegruppe det er snakk om, men selve idéen om å legge en folkegruppe for hat.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    27

  • tusseline

    11

  • megler Smekk

    8

  • black wealch

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nord og ned.

Se der ja. Der var skitstøvelen tilbake med de sinnsvake beskyldningene om at rundt 20% av befolkningen støtter og er ansvarlige for massakeren på Utøya, som du ble hivd ut for tidligere.

Denne gang med ei venstrevridd norsk/fransk kjærring sitt synseri som "sannhetsvitne" imonerende? Not.

Hvordan det i det hele att er mulig å få vridd det til at folk som bekjemper nazismens tvillingideologi islamsimen, er å regne som nazister, må du selv gjøre rede for, da det er umulig for et vettug menneske å sette seg inn i ett så forvrengt virkelighetsbilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Nå begynner vi å bli lei dette helvetes Frp-gnålet ditt. Gå en tur!

Fyren er jaggu mer opptatt og fiksert på FrP enn Siv jensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner vi å bli lei dette helvetes Frp-gnålet ditt. Gå en tur!

Hvis du ikke liker innlegg om Frp, så lønner det seg vanligvis å ikke lese tråder med Frp i overskriften. :-)

Ellers er det interessant å observere at Eva Joly åpenbart har rett i det hun sier, og å observere den totale mangel på seriøse tilsvar.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hodeløst og generaliserende av Eva Joly. Hun har tydeligvis oppholdt seg for mye i Frankrike og har for dårlig kjennskap til norske forhold. Her dummer seg seg nå loddrett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Hvis du ikke liker innlegg om Frp, så lønner det seg vanligvis å ikke lese tråder med Frp i overskriften. :-)

Ellers er det interessant å observere at Eva Joly åpenbart har rett i det hun sier, og å observere den totale mangel på seriøse tilsvar.

Med vennlig hilsen

og å observere den totale mangel på seriøse tilsva

Du etterlyser seriøse tisvar på noe så til de grader useriøst som mølet ditt?

Hvor, når og hvem i FrP har bedrevet hatpropaganda mot samer og handicappede sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodeløst og generaliserende av Eva Joly. Hun har tydeligvis oppholdt seg for mye i Frankrike og har for dårlig kjennskap til norske forhold. Her dummer seg seg nå loddrett ut.

Igjen, du kommer ikke med noe motargument, annet enn "hun vet ikke hva hun snakker om". Hun vet åpenbart hva hun snakker om - Frp er det politiske partiet som mest nører opp under hat mot muslimer, og andre grupper.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Igjen, du kommer ikke med noe motargument, annet enn "hun vet ikke hva hun snakker om". Hun vet åpenbart hva hun snakker om - Frp er det politiske partiet som mest nører opp under hat mot muslimer, og andre grupper.

Med vennlig hilsen

''Frp er det politiske partiet som mest nører opp under hat mot muslimer, og andre grupper.''

Det eneste partiet som forteller sannheten om det folk ser med egne øyne er det vel heller mer riktig å si. Ikke rart de har rundt halve befolkningen med seg i spørsmålet om innvandring.

Hadde den øknonomiske politikken vært bedre, som f.eks Venstre i Danmark ville de hatt makta..for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og å observere den totale mangel på seriøse tilsva

Du etterlyser seriøse tisvar på noe så til de grader useriøst som mølet ditt?

Hvor, når og hvem i FrP har bedrevet hatpropaganda mot samer og handicappede sa du?

''Hvor, når og hvem i FrP har bedrevet hatpropaganda mot samer og handicappede sa du?''

Det sto vel "legge folkegrupper for hat"? Det og hatpropaganda er to forskjellige ting.

For øvrig er det bare å google "Frp samer" eller "frp handicappede", så vil du finne litt lesestoff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

''Hvor, når og hvem i FrP har bedrevet hatpropaganda mot samer og handicappede sa du?''

Det sto vel "legge folkegrupper for hat"? Det og hatpropaganda er to forskjellige ting.

For øvrig er det bare å google "Frp samer" eller "frp handicappede", så vil du finne litt lesestoff ;)

Gidder ikke google etter å få avkreftet andres fantasifulle påstander. Men spar du opp noen linker kan jeg sikkert kikke på hatet.

Uansett ja, det er selvsagt _hat_ å fortelle blanke rene fakta, i endel sterkt venstreorienterte folks øyne. Glemte det i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror absolutt Eva Joly er inne på noe. Det samme med Petter Nome.

Man ser det, dessverre, i flere land. I Danmark har det nesten blitt en folkesport å rakke ned på muslimer. Nå ser det heldigvis ut som om venstresiden i Danmark har en god sjanse for å sparke ut høyresiden, slik at situasjonen blir bedre for Danmarks befolkning i fremtiden.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg synes hun går for langt når hun kaller FrP-miljøet høyreekstremt, men er ellers absolutt enig i at hun er inne på noe.

Ikke alle FrP-medlemmer har sprengt regjeringskvartalet i luften, men alle som har sprengt regjeringslvartalet har vært medlem av FrP.

;)

(forøvrig gjør du både deg selv og oss andre en tjeneste ved å la være å svare de du stadig inngår evigvarende og kjedelige krangler med)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Man ser det, dessverre, i flere land. I Danmark har det nesten blitt en folkesport å rakke ned på muslimer. Nå ser det heldigvis ut som om venstresiden i Danmark har en god sjanse for å sparke ut høyresiden, slik at situasjonen blir bedre for Danmarks befolkning i fremtiden.

Med vennlig hilsen

''Nå ser det heldigvis ut som om venstresiden i Danmark har en god sjanse for å sparke ut høyresiden, slik at situasjonen blir bedre for Danmarks befolkning i fremtiden.''

Danskene ønsker i motsetnig til sine norske sosialistvenner_ikke_ å rasere landet sitt, og har lovet å i hovedsak videreføre dagens politikk. Synd for deg, veldig synd for deg, og igjen avdekker du din fatale kunnskapsmangel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Jeg synes hun går for langt når hun kaller FrP-miljøet høyreekstremt, men er ellers absolutt enig i at hun er inne på noe.

Ikke alle FrP-medlemmer har sprengt regjeringskvartalet i luften, men alle som har sprengt regjeringslvartalet har vært medlem av FrP.

;)

(forøvrig gjør du både deg selv og oss andre en tjeneste ved å la være å svare de du stadig inngår evigvarende og kjedelige krangler med)

Først og fremst hadde han tjent på å la være å spamme ned et forum med daglige hat-tråder mot rundt 20% av befolkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun går for langt når hun kaller FrP-miljøet høyreekstremt, men er ellers absolutt enig i at hun er inne på noe.

Ikke alle FrP-medlemmer har sprengt regjeringskvartalet i luften, men alle som har sprengt regjeringslvartalet har vært medlem av FrP.

;)

(forøvrig gjør du både deg selv og oss andre en tjeneste ved å la være å svare de du stadig inngår evigvarende og kjedelige krangler med)

''(forøvrig gjør du både deg selv og oss andre en tjeneste ved å la være å svare de du stadig inngår evigvarende og kjedelige krangler med)''

Takk. Jeg har ikke svart ham på mange uker, men innboksen min er full av you-know-what! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

''(forøvrig gjør du både deg selv og oss andre en tjeneste ved å la være å svare de du stadig inngår evigvarende og kjedelige krangler med)''

Takk. Jeg har ikke svart ham på mange uker, men innboksen min er full av you-know-what! :-)

Med vennlig hilsen

''Takk. Jeg har ikke svart ham på mange uker, men innboksen min er full av you-know-what! :-)''

Like full som malboksen til WM var/er av krav om sletting av innlegg du ikke liker, skrevet av DOLs store beskytter av ytringsfriheten?

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''(forøvrig gjør du både deg selv og oss andre en tjeneste ved å la være å svare de du stadig inngår evigvarende og kjedelige krangler med)''

Takk. Jeg har ikke svart ham på mange uker, men innboksen min er full av you-know-what! :-)

Med vennlig hilsen

Ingen ting å takke for - jeg ville sagt det samme til ham :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...