Gå til innhold

- Frp gjev næring til folk som ABB


Sør

Anbefalte innlegg

''ABB fant ikke på dette av seg selv.''

Jeg synes det er uhyggelig at du bortforklarer AAB's terror. Det er kun han som er skyld i dette.

Dette er like ille som de som hevder at AP har skylden pga deres innvandringspolitikk.

Hvis man bare sanker informasjon på spesielle steder, så vil man jo få et ensidig syn på temaer. Det virker som det har vært tilfelle for ABB ut i fra den informasjonen vi har fått via media og oppbyggingen av manifestet. Frp har kommet med mange skarpe utsagn om både innvandrere og muslimer over veldig mange år, så at de kan ha bidratt til at idèene til ABB har fått rotfeste synes jeg ikke man skal se bort i fra. Tanken om at ABB har resonnert "hvis et av landets største partier mener sånn og sånn, så har jeg mange i ryggen for mitt syn" kan være skremmende, men jeg synes ikke vi skal utelukke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    27

  • tusseline

    11

  • megler Smekk

    8

  • black wealch

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nord og ned.

Eehh.... nå skjønner jeg ikke helt hvor du vil hen..?

For øvrig regner jeg med at du selv er voksen nok til å sortere informasjon på nett uten at jeg skal insinuere verken det ene eller det andre. Som sagt, prøv å google det jeg foreslo så finner du (variert) lesestoff.

I stedet for et kompeltt meningsløst svar kunne du ha brukt tiden på å spa opp en slik link med FrP-hat mot samer og handicappede som du påstår finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er svært mye ekstremt med Frps politikk - blant annet de stadige angrepene på folkegrupper, kutt i velferdsstaten, og populismen.

Stadige "angrep på folkegrupper" er noe du innbiller deg. Og enkelte kutt i velferden kombinert med skatte og avgiftslettelser, samt såkalt "populisme", er selvfølgelig ikke "ekstremisme".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet ovenfor at ABB selvsagt har "skylden. Punktum."

Det betyr ikke at han arbeidet i et vakum, uten idéer og hat utenfra. Det er mange som sier seg "enige med manifestet" hans, og flere som til og med har vært mer ekstreme i deres uttalelser enn det han var. Han var relativt "avstemt" på forum.

Med vennlig hilsen

Akkurat når det gjelder hat til Frp er du faktisk ganske ekstrem..

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jo, det er svært mye ekstremt med Frps politikk''

Mer ekstremt enn å kaset bort livet sitt med å skrive rundt 50 000 innlegg bare her på DOL med hat og skitt mot politisk uliktenkende, kristne, katte-elskere etc.?

Neppe.

''Mer ekstremt enn å kaset bort livet sitt med å skrive rundt 50 000 innlegg bare her på DOL''

Er det virkelig ikke mer? Trodde 100 000 var passert for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Selvsagt nører Frps stadige innvandrer-angrep opp under fordommene og hatet mot innvandrere.

At de ikke vil innrømme det, naturlig nok, er en annen sak.

''Selvsagt nører Frps stadige innvandrer-angrep opp under fordommene og hatet mot innvandrere.''

Hedigvis er _selvsagt_ for deg, Nome og ymse andre venstreekstremister selvsagt_ikke_ for ethvert tenkende menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nord og ned.

''Mer ekstremt enn å kaset bort livet sitt med å skrive rundt 50 000 innlegg bare her på DOL''

Er det virkelig ikke mer? Trodde 100 000 var passert for lengst.

Ja, en stor del av DOLs historikk er jo slettet, så det er ikke umulig du har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stadige "angrep på folkegrupper" er noe du innbiller deg. Og enkelte kutt i velferden kombinert med skatte og avgiftslettelser, samt såkalt "populisme", er selvfølgelig ikke "ekstremisme".

''Stadige "angrep på folkegrupper" er noe du innbiller deg.''

Nei, de er dokumentert opp, ned og i mente i avisen, så det er det ingen som helst tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lotusen

Igjen, du kommer ikke med noe motargument, annet enn "hun vet ikke hva hun snakker om". Hun vet åpenbart hva hun snakker om - Frp er det politiske partiet som mest nører opp under hat mot muslimer, og andre grupper.

Med vennlig hilsen

Du vet hva du snakker om? Særlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

''Stadige "angrep på folkegrupper" er noe du innbiller deg.''

Nei, de er dokumentert opp, ned og i mente i avisen, så det er det ingen som helst tvil om.

''Nei, de er dokumentert opp, ned og i mente i avisen''

Dokumentert av deg, Nome og liknende ekstremister på aller ytterste venstre fløy _skulle_ det stått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lotusen

Frp er like skyldige i ABB som venstresiden er det med sin innvandringspolitikk. Altså ikke i det hele tatt.

Du skriver akkurat det jeg og mange andre tenker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat når det gjelder hat til Frp er du faktisk ganske ekstrem..

;-)

Nei, jeg hater ikke Frp. Jeg misliker sterkt deres budskap, derimot, som er noe helt annet.

Å diskutere politikk er en forutsetning i et godt demokrati, men det er ingen grunn til at det trenger inkludere angrep på folkegrupper, kvinner, osv. Man kan snakke voksent om politikk, idéer, og annet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet hva du snakker om? Særlig...

Og igjen demonstrerer du akkurat det jeg skrev:

''Igjen, du kommer ikke med noe motargument, annet enn "hun vet ikke hva hun snakker om". ''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lotusen

Selvsagt nører Frps stadige innvandrer-angrep opp under fordommene og hatet mot innvandrere.

At de ikke vil innrømme det, naturlig nok, er en annen sak.

Har et streifet deg at en frie flyten av innvandring kan ha samme effekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Når man i år etter år nører opp under hat mot jøder/samer/muslimer (velg gruppe), igjen og igjen og igjen og igjen, og nærmest har en konkurranse om hvem som kan demonisere muslimer mest, så legger man til rette for angrep på individer.

ABB fant ikke på dette av seg selv.

''ABB fant ikke på dette av seg selv''

Ikke? Du bør gå til politiet med det du vet. Du vet tydeligvis noe som hverken vi eller politiet vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et streifet deg at en frie flyten av innvandring kan ha samme effekt?

Det er ingen "fri flyt" av innvandrere annet enn i fantasien på folk som ABB og noen andre.

Uansett, at han og hans like ikke tåler homofile, frigjorte kvinner, muslimer, osv osv. er ikke homofiles, kvinners, muslimer, osv ansvar.

Så den "logikken" din (som også er hans, skremmende nok) holder ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Nei, jeg hater ikke Frp. Jeg misliker sterkt deres budskap, derimot, som er noe helt annet.

Å diskutere politikk er en forutsetning i et godt demokrati, men det er ingen grunn til at det trenger inkludere angrep på folkegrupper, kvinner, osv. Man kan snakke voksent om politikk, idéer, og annet.

Med vennlig hilsen

''Nei, jeg hater ikke Frp.''

Neida, det er bare alle andre som misforstår alt du skriver om dem.

Flere sannheter du ønsker informere verden om i dag? som at månen er lagd av grønn ost, julenissen eksisterer og at jorda er flat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''ABB fant ikke på dette av seg selv''

Ikke? Du bør gå til politiet med det du vet. Du vet tydeligvis noe som hverken vi eller politiet vet.

Politiet vet utmerket godt om det, og har endelig begynt å intervjue folk rundt ham. Det er en av årsaken til at det vil ta lang tid før saken havner i retten - de har veldig mange som skal intervjues.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

''ABB fant ikke på dette av seg selv''

Ikke? Du bør gå til politiet med det du vet. Du vet tydeligvis noe som hverken vi eller politiet vet.

Har jeg bedt ham om lenge. Fyren kjenner jo ABB, hans tanker og omgangskrets bedre enn politiet virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Politiet vet utmerket godt om det, og har endelig begynt å intervjue folk rundt ham. Det er en av årsaken til at det vil ta lang tid før saken havner i retten - de har veldig mange som skal intervjues.

Med vennlig hilsen

''Politiet vet utmerket godt om det, og har endelig begynt å intervjue folk rundt ham''

Intevjuer de Frp?

De intevjuer folk rundt han ja, men foreløpig vet de jo ingenting om han var alene om dette. Det er derfor jeg mener du bør gå til politiet med det du vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...