Gå til innhold

- Frp gjev næring til folk som ABB


Sør

Anbefalte innlegg

Jeg synes hun går for langt når hun kaller FrP-miljøet høyreekstremt, men er ellers absolutt enig i at hun er inne på noe.

Ikke alle FrP-medlemmer har sprengt regjeringskvartalet i luften, men alle som har sprengt regjeringslvartalet har vært medlem av FrP.

;)

(forøvrig gjør du både deg selv og oss andre en tjeneste ved å la være å svare de du stadig inngår evigvarende og kjedelige krangler med)

''Jeg synes hun går for langt når hun kaller FrP-miljøet høyreekstremt, men er ellers absolutt enig i at hun er inne på noe.''

Frp er gjerne høyreekstremt - enten man tenker på det liberale høyre, eller det autoritære høyre. Partiet startet jo med tilskudd fra Apartheid-regimet i Sør Afrika i sin tid (på 70-tallet), og flere fra den tid er fremdeles med (bl.a. Carl I Hagen).

Jeg tror selvsagt ikke at folk i Frp vil sprenge verken regjeringsbygg eller drepe folk i AUF. Men språkbruken er fæl.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    27

  • tusseline

    11

  • megler Smekk

    8

  • black wealch

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nord og ned.

''Jeg synes hun går for langt når hun kaller FrP-miljøet høyreekstremt, men er ellers absolutt enig i at hun er inne på noe.''

Frp er gjerne høyreekstremt - enten man tenker på det liberale høyre, eller det autoritære høyre. Partiet startet jo med tilskudd fra Apartheid-regimet i Sør Afrika i sin tid (på 70-tallet), og flere fra den tid er fremdeles med (bl.a. Carl I Hagen).

Jeg tror selvsagt ikke at folk i Frp vil sprenge verken regjeringsbygg eller drepe folk i AUF. Men språkbruken er fæl.

Med vennlig hilsen

''Men språkbruken er fæl.''

Look who's talking!

En gjennomsnitts FrPer har neppe blitt pælmet ut kvartpartten så mange ganger fra en drøss ulike forum som du har blitt pga.rotten språkbruk og generell motbydelighet mot andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg synes hun går for langt når hun kaller FrP-miljøet høyreekstremt, men er ellers absolutt enig i at hun er inne på noe.''

Frp er gjerne høyreekstremt - enten man tenker på det liberale høyre, eller det autoritære høyre. Partiet startet jo med tilskudd fra Apartheid-regimet i Sør Afrika i sin tid (på 70-tallet), og flere fra den tid er fremdeles med (bl.a. Carl I Hagen).

Jeg tror selvsagt ikke at folk i Frp vil sprenge verken regjeringsbygg eller drepe folk i AUF. Men språkbruken er fæl.

Med vennlig hilsen

''Frp er gjerne høyreekstremt''

Nei, Frp et virkelig ikke noe "ekstremist" parti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, du kommer ikke med noe motargument, annet enn "hun vet ikke hva hun snakker om". Hun vet åpenbart hva hun snakker om - Frp er det politiske partiet som mest nører opp under hat mot muslimer, og andre grupper.

Med vennlig hilsen

Frp er like skyldige i ABB som venstresiden er det med sin innvandringspolitikk. Altså ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Frp er gjerne høyreekstremt''

Nei, Frp et virkelig ikke noe "ekstremist" parti.

Selvsagt er de ekstremt, likesom AKP(m-l) er/var ekstremt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frp er like skyldige i ABB som venstresiden er det med sin innvandringspolitikk. Altså ikke i det hele tatt.

Når man i år etter år nører opp under hat mot jøder/samer/muslimer (velg gruppe), igjen og igjen og igjen og igjen, og nærmest har en konkurranse om hvem som kan demonisere muslimer mest, så legger man til rette for angrep på individer.

ABB fant ikke på dette av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er omtrent like ekstreme som SV.

Overhodet ikke.

Folk i SV (i hvert fall alle de jeg har sett uttale seg) støtter opp under likhet, Menneskerettighetene, osv. Det er ikke noe ekstremt i det.

De støtter opp under kapitalisme, børs, aksjer, osv osv. Igjen. ikke noe ekstremt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Selvsagt er de ekstremt, likesom AKP(m-l) er/var ekstremt.

Med vennlig hilsen

''Selvsagt er de ekstremt''

Selvsagt er dine vanviddspåstander om andres ikke-eksisterende ekstremisme, ekstreme.

Dog har dine private definisjoner og vrangforestillinger neppe noe interesse utenfor dette hjørnet av internet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Overhodet ikke.

Folk i SV (i hvert fall alle de jeg har sett uttale seg) støtter opp under likhet, Menneskerettighetene, osv. Det er ikke noe ekstremt i det.

De støtter opp under kapitalisme, børs, aksjer, osv osv. Igjen. ikke noe ekstremt.

Med vennlig hilsen

''Det er ikke noe ekstremt i det.''

Neida, e.g. Lysbakken er ingen ekstremist..ikke i det hele tatt.

Hans uttalelser om børs og markedsøkonomi er som snytt ut av manisfestet til Lenin og/eller NKP.

men ekstremist? neida..

Resten av det utopiske partiprogrammet til minipartiet SV som nå ligger på sperregrensa, er muligens mer latterfremkallende enn typisk ekstremistisk. Det kan jeg være enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man i år etter år nører opp under hat mot jøder/samer/muslimer (velg gruppe), igjen og igjen og igjen og igjen, og nærmest har en konkurranse om hvem som kan demonisere muslimer mest, så legger man til rette for angrep på individer.

ABB fant ikke på dette av seg selv.

''ABB fant ikke på dette av seg selv.''

Jeg synes det er uhyggelig at du bortforklarer AAB's terror. Det er kun han som er skyld i dette.

Dette er like ille som de som hevder at AP har skylden pga deres innvandringspolitikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke.

Folk i SV (i hvert fall alle de jeg har sett uttale seg) støtter opp under likhet, Menneskerettighetene, osv. Det er ikke noe ekstremt i det.

De støtter opp under kapitalisme, børs, aksjer, osv osv. Igjen. ikke noe ekstremt.

Med vennlig hilsen

Det er heller intet "ekstremt" med Frps politikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Når man i år etter år nører opp under hat mot jøder/samer/muslimer (velg gruppe), igjen og igjen og igjen og igjen, og nærmest har en konkurranse om hvem som kan demonisere muslimer mest, så legger man til rette for angrep på individer.

ABB fant ikke på dette av seg selv.

''ABB fant ikke på dette av seg selv.''

I følge seg selv i manifestet hadde han god hjelp av folk som deg, med dine holdninger, for å fremdyrke hatet sitt. Hvis det var hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gidder ikke google etter å få avkreftet andres fantasifulle påstander. Men spar du opp noen linker kan jeg sikkert kikke på hatet.

Uansett ja, det er selvsagt _hat_ å fortelle blanke rene fakta, i endel sterkt venstreorienterte folks øyne. Glemte det i farten.

Eehh.... nå skjønner jeg ikke helt hvor du vil hen..?

For øvrig regner jeg med at du selv er voksen nok til å sortere informasjon på nett uten at jeg skal insinuere verken det ene eller det andre. Som sagt, prøv å google det jeg foreslo så finner du (variert) lesestoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller intet "ekstremt" med Frps politikk.

Jo, det er svært mye ekstremt med Frps politikk - blant annet de stadige angrepene på folkegrupper, kutt i velferdsstaten, og populismen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Overhodet ikke.

Folk i SV (i hvert fall alle de jeg har sett uttale seg) støtter opp under likhet, Menneskerettighetene, osv. Det er ikke noe ekstremt i det.

De støtter opp under kapitalisme, børs, aksjer, osv osv. Igjen. ikke noe ekstremt.

Med vennlig hilsen

''De støtter opp under kapitalisme, børs''

SV-nestleder vil fjerne børsen:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=110048

Skal vi se. Det var blank løgn nr. 3 bare i løpet av kort tid. Er det ny rekord du prøver å sette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man i år etter år nører opp under hat mot jøder/samer/muslimer (velg gruppe), igjen og igjen og igjen og igjen, og nærmest har en konkurranse om hvem som kan demonisere muslimer mest, så legger man til rette for angrep på individer.

ABB fant ikke på dette av seg selv.

Frp nører ikke opp om "hat" mot noen. Og de er selvfølgelig ikke ansvarlig for ABB på noen som helst måte. Det neste blir vel at du mener voldtektsofre selv har skyld i voldtekten hvis de var utfordrende kledd. Skjerp deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''ABB fant ikke på dette av seg selv.''

Jeg synes det er uhyggelig at du bortforklarer AAB's terror. Det er kun han som er skyld i dette.

Dette er like ille som de som hevder at AP har skylden pga deres innvandringspolitikk.

Jeg har skrevet ovenfor at ABB selvsagt har "skylden. Punktum."

Det betyr ikke at han arbeidet i et vakum, uten idéer og hat utenfra. Det er mange som sier seg "enige med manifestet" hans, og flere som til og med har vært mer ekstreme i deres uttalelser enn det han var. Han var relativt "avstemt" på forum.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Jo, det er svært mye ekstremt med Frps politikk - blant annet de stadige angrepene på folkegrupper, kutt i velferdsstaten, og populismen.

''Jo, det er svært mye ekstremt med Frps politikk''

Mer ekstremt enn å kaset bort livet sitt med å skrive rundt 50 000 innlegg bare her på DOL med hat og skitt mot politisk uliktenkende, kristne, katte-elskere etc.?

Neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frp nører ikke opp om "hat" mot noen. Og de er selvfølgelig ikke ansvarlig for ABB på noen som helst måte. Det neste blir vel at du mener voldtektsofre selv har skyld i voldtekten hvis de var utfordrende kledd. Skjerp deg!

Selvsagt nører Frps stadige innvandrer-angrep opp under fordommene og hatet mot innvandrere.

At de ikke vil innrømme det, naturlig nok, er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...